"Нова Пошта" - найбільша в Україні служба доставки. Однак останнім часом якість доставки знижується все сильніше і сильніше. Одна з клієнток опублікувала фотозвіт посилки, яку вона отримала з "Нової Пошти". Вона замовила велику кількість різних товарів, проте після "транспортування" вони всі перетворилися на одне ціле.

Телеграм-канал" Народний Ревізор " опублікував фотографії після розпакування посилки. Дівчина купила в інтернет-магазині 4 пляшки миючого засобу, 2 пляшки шампуню, сіль для посудомийної машини і 3 маски для обличчя. Однак в результаті доставки посилка була пошкоджена. Наслідки фотографії виявилися катастрофічними.
Посилка виявилася придавленою.

Удар припав в район пляшки. Вона лопнула по шву, в результаті чого рідина розтеклася по всій посилці. Дві пачки солі були залиті, вона вже непридатна до використання. Маски для обличчя і зовсім не доїхали.
Тому при отриманні посилки на "Новій Пошті" обов'язково потрібно перевірити вміст. Якщо воно було пошкоджено в результаті транспортування, скаргу потрібно залишити на місці.

Нагадавши, Знай писав, що в Телеграм-каналі "Народний Ревізор" показали ще одну таку посилку. Українка замовила мед. Ємністю з солодкістю упакували, а на кородбку наклеїли спеціальний знак про те, що тут крихкий предмет. Однак у пункті призначення замовниця отримала місиво з меду та скла. клієнтка показала результат транспортування її покупки.

Популярні новини зараз
Продуктовий кошик у США та Україні: блогер показав, де дешевші ціни Пенсіонерам доплатять 1000 гривень щомісяця Виплати на дітей надійдуть за новими правилами Польща змінила правила в'їзду для українців
Показати ще

Також Знай повідомляв, що нова пошта повідомила про зміну графіка роботи. У будні дні відділення відкриватимуться з 8 години ранку, а у вихідні вони працюватимуть у скороченому варіанті з 9 години ранку і до 17 години. На такий графік переведені 250 відділень, в яких приймають і видають вантажі з вагою до 1000 кг.

Нещодавно Знай передавав, що кур'єр Нової Пошти вирішив вкрасти посилку з порога клієнта. Кур'єр доставив посилку, а клієнт оплатив її доставку через онлайн-додаток. Кур'єру потрібна була паперова квитанція. клієнт відлучився роздрукувати квитанцію, а кур'єр в цей час вирішив перелізти через паркан і забрати посилку.