Про це заявила президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа її думку, ДРС прийняла обґрунтоване і доцільне рішення, яке відповідає практиці на ринку залізничних перевезень в країнах ЄС.
«Ми вважаємо, що це повністю відповідає європейській практиці, Європейським директивам», - сказала Петриченко.
Вона підкреслила: у країнах ЄС відсутнє таке поняття, як «нормативний термін служби вагонів», оскільки ключовим є їх технічний стан, а не вік.
"Термін служби, Нормативний термін служби в європейських директивах відсутній. Тому, безумовно, потрібно дивитися на технічний стан вагона. І власник вагонів зобов'язаний дотримуватися всіх нормативів, передбачених регламентами з проведення планових видів ремонту", - розповіла Петриченко.
Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.
Раніше виконавчий директор співтовариства Європейський залізничних та інфраструктурних компаній, що об'єднує операторів 71% європейських залізниць, Лібор Лохман заявив, що в Європі вік залізничного вагона не є причиною для його списання і немає поняття "термін експлуатації вагона", головне - підтримувати його в справному стані.