Про це заявив народний депутат України, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Планується закупити нові вагони відповідно, вже видаткова частина на утримання старих вагонів буде заміщена", - зазначив Бондарєв.
За його словами, "Укрзалізниця" має намір акумулювати кошти на оновлення рухомого складу не за рахунок підвищення тарифів на перевезення, а за рахунок внутрішніх резервів.
«Заплановані кошти на купівлю нових пасажирських вагонів для УЗ цього року. Я не пам'ятаю точну цифру, але вона в районі 400 млн.грн. Вона не сильно велика або видатна, але це крок вперед. Тому декларування, що не за рахунок підвищення вартості перевезення, а за рахунок внутрішніх ресурсів, це вже позитивна тенденція», - розповів Бондарєв.
Раніше американський транспортний експерт Джефферсон Сінклер заявив, що» Укрзалізницю " потрібно реформувати за європейською моделлю, що сприятиме подальшій інтеграції України з ЄС.
У свою чергу економіст Борис Кушнірук зазначив, що» Укрзалізниця " стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних. На його думку, проведення реформи "Укрзалізниці" сприятиме підвищенню ефективності залізничних перевезень.