Українець розповів, як намагаючись зняти готівку з банкомата ПриватБанку, залишився без грошей для існування. Все через збій у роботі пристрою, який стався під час операції. Подробиці клієнт розповів у скарзі на порталі Мінфін.

За словами українця, він знімав з банкомата 20 тисяч гривень. У результаті гроші з картки списалися, але влаштування їх не видало.

Банкомат. Фото: скрін youtube
Банкомат. Фото: скрін youtube

"21.09 знімали 20000 у банкоматі за Києвом за адресою вул. Тираспольська 54, гроші списалися з картки, а банкомат так і не видав кошти", - розповів клієнт.

Клієнт обурився, адже у банку пообіцяли повернути гроші, але протягом 14 днів. Він зазначив, що залишився без засобів для існування на цей період і додав, що втратив довіру до ПриватБанку.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Показати ще

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін minfin
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін minfin

"Повернення 14 днів!!! Ви серйозно??? А за що жити під час війни? Це що таке відбувається?! Вже не раз слухаю, що списуються з карт суми, а повертаються менше ніж потрібно!!! ПриватБанк став просто шахраями!" Недовіра", - обурився клієнт.

У банку відповіли, що процес повернення грошей займає деякий час через необхідність провести інкасацію та переконається, що кошти справді не були видані.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне: "Послали куди подалі".

Також наш портал інформував, що українка розчарувалася в Rozetka після великого обману: втратили посилку і вкрали десяток тисяч гривень.

Крім того, наш портал інформував новий податок для обмінників: Данило Гетьманцев розповів, які зміни насправді принесе нововведення.