Клієнт Ощадбанку поскаржився, що не може зняти з картки соціальні виплати на дитину. При цьому у банку допомогти у вирішенні проблеми не можуть. Про це йдеться в одному з відгуків на порталі Мінфін.

За словами клієнта "Ощадбанк" не видає соціальних виплат від держави, які прийшли на карту. При цьому співробітники фінустанови жодним чином не допомагають вирішити проблему, що особливо обурило клієнта. Він зазначив, що довіра до банку остаточно втрачена.

Ощадбанк, скріншот з відео
Ощадбанк, скріншот з відео

"18.08.2022 року на картку Ощадбанку надійшли соціальні виплати на дитину від держави. Станом на зараз (21.09.2022) гроші з картки зняти неможливо, у відділенні банку розводять руками, підтримка по телефону також. Як після цього довіряти гроші/заощадження державному банку (і країні, як похідне), який більше місяця не здатний забезпечити одну з його ключових функцій — безперебійний доступ громадян до грошей, які вони мають за законом?", - обурився клієнт.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін minfin
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін minfin

Популярні новини зараз
Мобілізація стане на нові рейки: автоматичні санкції та нові правила відстрочки з 2025 року Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК Призупинення виплат пенсій: у ПФУ зробили важливу заяву Зарплата більше не матиме значення: українцям призначатимуть пенсії за новою системою
Показати ще

Працівники "Ощадбанку" відреагували на скаргу і пообіцяли розібратися в ситуації, що виникла, а потім надати зворотний зв'язок.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне: "Послали куди подалі".

Також наш портал інформував, що "Ощадбанк" заблокував клієнту гроші без жодних пояснень: "Висять незрозуміло де".

Крім того, наш портал інформував, що новий податок для обмінників: Данило Гетьманцев розповів, які зміни насправді принесе нововведення.