Почастішали скарги від клієнтів українських банків, у яких люди розповідають про періодичні збої у роботі терміналів. Справа в тому, що апарати приймають внесену на рахунок готівку, проте через невідому помилку не зараховують гроші.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПропонуємо нашим читачам дізнатися, що необхідно робити в цьому випадку насамперед.
Про це стало відомо завдяки сюжету одного із українських телеканалів.
У сюжеті йдеться про те, що в такому випадку необхідно перевірити сам термінал, а також звернутися до служби підтримки фінансової установи.
Помилка в терміналі може статися з таких причин:
- технічна помилка у самому терміналі. Часто таку помилку можна виявити віддалено навіть без інкасації;
- Незначна помилка, яку важко виявити.
У такому разі необхідно проводити інкасацію та звіряти, скільки грошей зараховано з терміналу та скільки фізично в ньому є. В обох випадках, щоб не втратити свої кошти, потрібно звертатися на гарячу лінію свого банку. Фінансова установа має надати відповідь, провести інкасацію.
Також варто нагадати нашим читачам, що нещодавно українка поскаржилася на ПриватБанк через те, що всі її рахунки раптово заблокували і вона залишилася без засобів для існування. Звернувшись за роз'ясненням до фінустанови, їй пояснили, що банк надсилав їй листа напередодні за місцем реєстрації, яким виявився окупований Маріуполь. Жінка обурилася, адже вже давно виїхала за кордон і не проживає у місті, яке тимчасово контролюють загарбники.
Нагадаємо, "На біженцях заробляє": після піврічної окупації українці раділи життю на волі, але втрутився "ПриватБанк".
Раніше повідомлялося, що в безпеці тільки Монобанк: українців попередили про масове закриття відділень.
Також ПриватБанк залишив українку без гроша в кишені, без пояснень заблокувавши всі рахунки.