Стало відомо про те, як правильно написати скаргу, якщо у вас вдома несправедливо відключають електрику. Декілька порад, які допоможуть вам пережити цю зиму.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомила прес-служба НКРЕКУ.
Згідно з новою заявою держрегулятора у сфері енергопостачання, багато звернень від клієнтів оформлено неправильно, і тому не може бути розглянуто.
Громадянам радять дотримуватися всіх вимог законодавства і складати правильно скарги на неправомірні відключення електрики.
Представники цієї комісії зазначають, що через ворожі удари по об'єктах енергетичної інфраструктури поки що неможливо задовольнити всіх споживачів, і щодня надходять скарги через неправомірне відключення від світла.
Щоб Комісія розглянула звернення споживача, потрібно:
- Вказати ПІБ, місце проживання громадянина;
- Викласти суть скарги, зауваження, пропозиції, заяви тощо;
- Заявник повинен підписати письмове звернення із зазначенням дати;
- Письмове звернення можна надіслати онлайн.
Можна зробити це навіть онлайн. У скарзі вказуєте ПІБ, місце проживання, викласти всю суть питання, поставити підпис та дату, вказати електронну адресу. При цьому, електронний цифровий підпис не є обов'язковим.
Водночас у НКРЕКУ стверджують, що спільно з Міненерго та держрегулятором в енергетичній сфері "тримають це питання на контролі": проводять роботу з операторами систем розподілу для дотримання принципів соціальної справедливості та недискримінації при складанні графіків.
Нагадаємо, що українці отримують по 5 тисяч міфічного боргу, Нафтогаз виправдовує облгази
Раніше повідомлялося, що уберегтися від травмпункту: як зробити, щоб взуття не ковзало по ожеледиці
Також, смердить і розпадається? Як не купити зіпсований продукт в умовах вимкнення світла