Українець поскаржився на те, що на карту monobank не заходять всі перераховані кошти. Що відповів банк?

Клієнт monobank поскаржився, що при поповненні картки не всі гроші надходять на рахунок. Він звернувся до банку, але там його переадресували до банка платника, але виявилось, проблема все ж таки з monobank.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

Я відкрив банківський рахунок і гроші пішли туди, але не всі, я зателефонував на лінію допомоги, вони сказали, що проблема з банком-платником. Я подзвонив у ті банки, вони сказали, що моя картка заблокована в монобанку, тож потрібно вирішувати це у моєму банку, – написав клієнт.

У monobank визнали неприємну ситуацію, в якій опинився клієнт і дали пораду. Там порадили спробувати перевипустити карту, та обрати іншу платіжну систему, щоб платіж "пішов".

Популярні новини зараз
Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК Можете залишитися без житла: що треба обов’язково перевірити при купівлі квартири "з рук" Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт
Показати ще

Monobank / скріншот з відео
Monobank / скріншот з відео

Спробуйте перевипустити картку ФОП, при перевипуску ви зможете обрати іншу платіжну систему для нової картки та повторити платіж по ній, – відповів представник банківської системи.

Скриншот повідомлення
Скриншот повідомлення

Нагадаємо, ми писали, що клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.

Як повідомляв "Знай.ua" якщо банк перегнув палицю: в НБУ порадили куди звертатися, якщо порушили права клієнтів.

Також "Знай.ua" інформував, чи можуть біженці оформити пенсію дистанційно, перебуваючи за кордоном: у ПФУ відповіли.