Для наших читачів, які "завідують" платіжками за комуналку є дуже важливі новини. Компанія-регулятор "Нафтогазу" через велику кількість скарг на драконівські рахунки вирішила надати невелику пораду, як знизити суми в платіжках.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що багато українців уже кілька місяців не можуть повернути переплату від своїх газзбутів, але й на це є окреме рішення. У "Нафтогазі" пропонують звертатися до даних компаній з письмовою заявою або скаржитися прямо до Комісії, яка займається регулюванням комунальних питань НКРЕКП.
Про це заявили представники "Нафтогазу" у мережі Facebook у відповідь на питання українки.
"Це, звичайно, дуже добре, що буде дві квитанції. Але краще було б, щоб Ви вирішили питання з переплатою Дніпрогаззбуту. Ось це була б хороша новина! А не обривати телефон про борг, якого немає. І писати, що треба звернутися, зверталася" , - Написала незадоволена клієнтка.
У відповідь на коментар представник "Нафтогазу" заявив, що компанія не може вплинути на роботу інших учасників ринку. При цьому механізм автоматичного переказу коштів між компаніями також не існує.
"Ми радимо особисто звернутися до вашої попередньої газопостачальної компанії з відповідною письмовою заявою", - зазначив представник Нафтогазу, уточнивши, що більш докладну інформацію про процес повернення коштів та переліку необхідних документів зможе надати ваш попередній постачальник газу.
Також там додали, що згідно із законодавством, постачальник не може відмовити клієнту у поверненні переплати.
"Якщо Ваш минулий постачальник газу відмовляє повертати переплату, краще звернутися до НКРЕКП (Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, https://www.nerc.gov.ua) з письмовою скаргою", - порадили у "Нафтогазі".
Нагадаємо, колектори від Нафтогазу: експерт порадив, як діяти українцям.
Раніше повідомлялося, що в "Нафтогазі" попередили клієнтів, чого слід очікувати цього тижня: отримають усі.
Також, "Списали без дозволу": абоненти Vodafone скаржаться, що втрачають гроші через непотрібні послуги.