Один із найбільших українських банків "ПриватБанк", який користується популярністю серед громадян завдяки великій мережі банкоматів та терміналів поповнення по всій території нашої країни, продовжує "дарувати" своїм клієнтам неприємні ситуації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа цей раз українка поскаржилася, що банк повертає їй відшкодування з терміналу. За словами клієнтки, їй ніхто не хоче відповідати, у всіх чатах щодо її ситуації "мовчать".
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"Користувалася терміналом від ПриватБанку, все було добре, все приходило вчасно, поки одного дня не прийшло відшкодування. Я почала писати операторам кажуть чекайте, поки я не вийшла на оператора, який перевірив і створив заявку.
Далі наступного дня я почала уточнювати знову в операторів, куди все ж поділися гроші, і з'ясувалося, що платіж призупинено з підозрою нестандартної активності, попросили надіслати чеки на пошту fraud@privatbank.ua, що я одразу зробила.
Пройшло вже 2 тижні, ніхто не відповідає ні в чаті, ні поштою. Я пишу щодня, питаю достукатися бодай до кого, всі мовчать, що мені робити? Як працювати далі? Жодного відшкодування з того дня не приходить!! Ви мені повинні повернути 136 650 грн.", - пише незадоволена клієнтка "ПриватБанку".
Нагадаємо, українцям нагадали, що потрібно зробити до 1 травня 2023 року: ігнорувати чи спізнюватися вкрай небажано.
Раніше повідомлялося, їдьте до Америки: до "Ощадбанку" українку відправили подалі, через стару сотню доларів.
Також, українці можуть отримати від ПриватБанку 25 тисяч гривень: потрібно виконати лише 2 умови.