За словами українця, послуга відновлення SIM-картки, яка раніше займала близько доби, тривала майже пів року.

Він розповів про це на порталі для відгуків Otzivua, де описав свою ситуацію. За йогословами, фахівці Київстару йому регулярно відповідають, що працюють над вирішенням цього питання.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

"Починаючи з грудня 2022 року по сьогодні (травень 2023) не можуть відновити деактивовану сімкарту, яку вони самі і деактивували, з невідомих причин. На регулярні запити: коли відновлять сімкарту, відповідь одна - наші фахівці працюють, нам шкода що так склалося, вони розуміють незручність тощо", - розповів клієнт Київстар.

Абонент Київстар також поставив питання про те, як можна деактивувати номер, який належить одній людині протягом останніх 20 років. Такий вчинок мобільного оператора чоловік вважає некомпетентним та нелояльним.

Популярні новини зараз
До 20 грудня потрібно встигнути: хто має відвідати ТЦК З 1 січня 2025 року отримуватимуть надбавку до пенсії: кому зі стареньких пощастить Абоненти Vodafone залишаться без зв'язку: кому потрібно терміново замінити SIM-картку Нарешті вистачить на комуналку: пенсію рахуватимуть за новою формулою, на скільки збільшяться виплати
Показати ще

"Як можна деактивувати номер, який належить одній людині протягом останніх 20 років?! І як ваші, так звані фахівці за пів року не спромоглися вирішити цю проблему? Напевно, через їхню кваліфікацію? А можливо, ви, Київстар, начхати хотіли на своїх клієнтів. Прикро, що зв'язався з вашою конторою та маю номер, з яким пов'язана більша частина життя", - додав ображений українець.

Нагадаємо, ми писали, що Lifecell звинуватили у шахрайстві зі списанням коштів за послуги: "Злості не вистачає".

Як повідомляв "Знай.ua" ваш гаманець відчує полегшення: як зменшити витрати на мобільних операторів.

Також "Знай.ua" інформував, Vodafone обурив клієнта за неможливість відправити безкоштовні смс.