Користувачі мобільного оператора "Київстар" все частіше скаржаться на якість послуг. А нещодавно до цього "чорного списку" невдоволення додалися ще й незаконні побори.

"Київстар" грабує клієнтів?

Одним із перших про це наважився відверто розповісти на своїй сторінці у Facebook Максим Спірін. Він не приховує: до цього оператора ніколи особливо приязно не ставився, а днями і взагалі перестав довіряти. Причина тому – зависокі тарифи, котрі зовсім не відповідають якості послуг. Мова йде як про мобільний зв'язок так і інтернет.

"Після введення 4G тариф автоматично збільшився. Сталося це кілька місяців тому. Я за старою звичкою поповнив рахунок на 50 грн. Природно тариф не протривав. Так як потреби в ньому не було, то я не надав цьому значення. Сьогодні вирішив активувати інтернет, вирішив перевірити рахунок. Знаю, що у мене має бути 50 грн. Перевіряю. У мене 1,20. Виявляється, що компанія Київстар без мого відома і бажання нараховує мені якусь щоденну х**нь за 10 грн, про яку я не просив. І це нібито прописано десь в умовах. І справа не в 50 грн, а в тому, що без мого відома і згоди мені нараховують послуги", - скаржиться клієнт, додаючи, що такі "покращення" йому взагалі не потрібні.

Підтверджує нарікання і Вікторія Погібай. Вона оприлюднила скріншоти повідомлень, де відверто нав'язувалися платні послуги.

І хоча рахунок поповнювала кілька разів поспіль, гроші зникали, а ніхто нічого не пояснював. При цьому СМС надходили і надалі.

Дивіться: Домашній інтернет "Київстар" – шахрайство? Історія одного клієнта

Нагадаємо, трійка найбільших мобільних операторів lifecell, Kyivstar і Vodafone Ukraine зібралися обладнати київську підземку 4G.

Як повідомляв Знай.ua, "Укртелеком" збирається підвищити тарифи.

Також Знай.ua писав, мобільні оператори, використовуючи незаконні махінації, змушують простих українців платити за місячні послуги 13 разів в році