У спеціальній літературі для управлінців часто пишуть, що довіра — мотиватор, який може спонукати членів команди звернути гори.

Впроваджувати цю тендітну субстанцію в робочі стосунки допоможуть 10 фраз, використовуючи які ви підвищите довіру в колективі і налагодите стосунки з усіма його членами.

1. Це моя помилка
Відкрите визнання своїх помилок і недоліків підвищує довіру до вас. В цілому, недосконалі люди більш привабливі для нас, а ідеальні відлякують.

2. Словами не описати, як важливо те, що ти зробив
Визнання іншими складності завдання значно підвищує мотивацію людини. Тому потрібно показати колегам, що їх внесок у загальну справу не залишився непоміченим. Так що хвалите їх роботу, але переконайтеся, що ви прив'язали комплімент до конкретного виду діяльності. Наприклад, скажіть: "Я не можу описати, як багато для команди означала ваша додаткова робота з наставництва. Новачки швидко освоїлися і підключилися до роботи".

3. Мені сподобалося, як ти впорався з цим
Ви не просто хваліть людину, а відзначаєте його лідерські якості або риси характеру, які допомогли йому вирішити складне завдання. Так ви впроваджуєте в колектив культуру схвалення чужих заслуг і робите компанію комфортним місцем для роботи.

Наприклад, ви можете сказати: "Мені сподобалося, як ти впорався з авралом минулого тижня і яким спокійним і впевненим був в той момент. Завдяки цьому люди згуртувалися, щоб вирішити проблему замість того, щоб панікувати і звинувачувати один одного".

Популярні новини зараз
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

4. Чи можеш мені порадити?
Існує помилкова думка, що люди просять порад, тому що самі некомпетентні. Однак дослідження показують протилежне. Ті, хто задає питання, здаються більш підкованими в робочих справах.

5. Я радий тебе бачити
Ця фраза часто використовується в якості чергового привітання, проте працює ефективно, якщо вимовляти її щиро, радісним голосом. "Я маю значення, мою присутність цінують", - чує співрозмовник, і це покращує і його настрій. І ваш.

6. Я довіряю твоїй думці
Довіра - це вулиця з двостороннім рухом. Щоб команда приймала ваші ідеї, судження, доводи, почніть вірити в компетентність її членів.

7. Чим запам'ятався день (або тиждень)?
Це надихаюче питання переводить розмову на позитивні рейки, даючи співрозмовнику можливість поділитися тим, що його схвилювало.

8. Я не зміг би цього зробити без тебе
Ця фраза - чудовий спосіб подякувати людині, особливо якщо результати її праці виставили і вас в більш вигідному світлі. Скажіть спасибі публічно, перед колегами, тому що людина цього заслуговує.

9. Як я можу тобі допомогти?
Ці слова можуть зрушити гори, якщо дедлайн все ближчий, а рівень стресу все вищий. Фраза демонструє, що команда для вас не пустий звук і ви готові постояти один за одного. Чим частіше звучить така фраза, тим міцніша культура допомоги та взаємопідтримки в колективі.

10. Розкажи мені про ...
Люди люблять говорити про себе. Загострюючи увагу на їхній історії, ви робите міцнішими зв'язки між вами. При цьому вчасно поставлені запитання характеризують вас як відкриту і допитливу людину. Дослідження показують, що цікаві представники суспільства легше налагоджують контакти.

Зрозуміло, мова не йде про дуже особисті запитаннях. Логічним завершенням фрази буде, наприклад: "Розкажи, чим тебе приваблює цей проект, я хочу більше дізнатися про те, що тебе надихає".

Як правильно критикувати підлеглих: