У холодну пору року комунальні працівники повинні стежити за дорогою більш ретельно, тому що вона стає в рази небезпечніше.

"Обозреватель" привід в приклад ДТП, яке сталося з запорізьким волонтером Владом Маховським. Сьомого лютого Влад разом з товаришами їхав в Авдіївку. За Новомиколаївський блокпостом Запорізької області їх автомобіль втратив керування і впав у кювет.В результаті постраждали дві людини, а транспортний засіб отримав серйозні пошкодження.

Дорога була покрита кіркою льоду. Волонтер зазначив, що колеса мікроавтобуса були "взуті" в зимову гуму, причому задні були шиповані.

Після аварії на місце приїхали автомобілі дорожніх служб, які посипали дорогу піском, але на той час лід на проїжджій частині з-за підвищення температури почав танути. З приводу цього інциденту волонтер має намір судитися.

Популярні новини зараз
Навіть терти не доведеться: як почистити килим копійчаними засобами Українці отримають кошти на оздоровлення: названо необхідну умову Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути
Показати ще

Колишній генеральний директор комунальної корпорації "Київавтодор" Георгій Глинський заявив, що дорожники завжди повинні посипати дорогу сіллю, навіть при плюсовій температурі. "Рух по такій дорозі небезпечно тим, що водій бачить перед собою" чорний "асфальт і їде спокійно ... Дану проблему дорожники знають і повинні посипати проїжджу частину сіллю, яка відразу ж розтоплює лід", - сказав Глинський.

Однак є випадки, коли дорожні працівники просто не можуть фізично встигнути обробити всі траси. Тоді водії повинні самі стежити за дорогою.

"Але якщо буде встановлено, що дорожники" проспали "і не обробили дорогу, а водій потрапив в ДТП, то під час судових розглядів суд прийме сторону водія", - зазначив Георгій Глинський.

Кожні три хвилини в Україні відбувається ДТП

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що 7 лютого в Києві через погіршення погодних умов сталося кілька аварій, в результаті чого утворилися кілометрові пробки.