Одна з найбільших авіакомпаній України МАУ втрапила в гучний скандал. Родина з дитиною не змогла потрапити на борт літака, який летів з Німеччини.

Про це розповів постраждалий Микола Скавронський на своїй сторінці в Facebook.

За його словами, єдиною причиною, чому їх не пустили на рейс, стало те, що прилетів літак меншого розміру, ніж планувалося, тому їм не вистачило місця.

Рейс виконувався з Мюнхена до Києва.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Чужі борги можуть стати вашою проблемою: "Нафтогаз" дивує українців "сюрпризами" З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

Сім'ю просто відсунули в бік від посадки пасажирів, змінюючи місцями іншим пасажирам літака, а Миколу просили не хвилюватися, бо скоро все вирішиться.

"Ми придбали квитки Київ-Мюнхен-Київ задовго до польоту, політ до Мюнхена пройшов без ексцесів. На зворотний рейс Мюнхен-Київ була зроблена он-лайн реєстрація (чек-ін) за 48 годин до рейсу, як тільки відкрилася така можливість і з всіх реєстрацій на цей рейс - ми були 5, 6 і 7 реєстрацією (чек-іном), тобто, ми, фактично, були одними з перших! ми прибули до гейт вчасно і стояли в черзі на посадку в її початку, тобто жодним чином не можна сказати, що ми запізнилися або були останніми в черзі і тому нам "не вистачило місць", - пояснив Скавронський.

Він зазначив, що їх, двох дорослих і дитини 10 років, співробітниця, яка здійснювала бординг, просто відставила в сторону і попросила почекати роздруківку інших посадочних квитків в зв'язку зі зміною місць.

"Я відчував "нестандартність", що відбувається і кілька разів звертав увагу співробітників бордингу на те, що інших пасажирів пропускають в літак, змінюючи їм місця, а нас, чомусь, не пускають, але, у відповідь на це, я отримував меседж:"Do not worry, you will fly". Навіщо нам брехали?! нам продовжували брехати, що ми полетимо, навіть тоді, коли співробітники бордингу чекали пасажирів, що запізнювалися з лісабонського рейсу, але нас все одно не пускали в літак. Чому запізнилися пасажирів прямо на наших очах запустили в літак, а нам як і раніше обіцяли "You will fly" ?! Може, з раведлівее було б не пускати на борт тих, хто запізнився, а не тих, хто прийшов вчасно? Чому після проходу в літак запізнилися пасажирів, нас, фактично, "послали в нікуди" сказавши: "Вам не вистачило місця" і не запропонували абсолютно нічого натомість ?! взагалі нічого !!! ніякої допомоги !!!", - підкреслив він.

Щоб знайти в аеропорту офіс МАУ українці витратили близько двох годин.

"Ми витратили більше 2 годин тільки на те, щоб вийти назад "в Німеччину" і знайти офіс МАУ, тому що ніхто в усьому аеропорту Мюнхена не міг нам підказати його розташування і ніхто не міг повірити в нашу історію. Знаєте чому практично ніхто з персоналу аеропорту не знає про офіс МАУ? Тому, що роль офісу МАУ в Мюнхенському аеропорту виконує офіс ... EasyJet !!! На фото зображений офіс МАУ в Мюнхенському аеропорту і зневірені клієнти МАУ (Олена Скавронская і мій син). до речі, беріть на замітку його розташування, це може вам теж знадобитися ... Так, саме так виглядає офіс Головного Міжнародного авіаперевізника України в найбільшому аеропорту Європи !!! ", - пояснив він.



За словами українця, лише завдяки знайомим їм вдалося дістати квитки від офісу МАУ та повернутися до Києва.

У відповідь, прес-служба МАУ відреагувала на пост чоловіка та вибачилась, запевнивши, що ситуація не залишиться без уваги.

Як повідомляв Знай.ua, нова авіакомпанія "Дрім Вінд" з'явилася на ринку України.

Також Знай.ua писав, що аеропорт "Львів" повідомив про скасування двох рейсів австрійської авіакомпанії Austrian Airlines