У Феодосії (Крим) на військово-морському полігоні Росія почала випробовування новітнього безпілотного робототехнічного комплексу "Клавесин-2".

Випробовування в анексованому Криму

Апарату вже присвоїли офіційний військовий індекс 2Р52 – тобто, мова йде на високу ступінь готовності до прийняття на озброєння.

Як відомо, у випробуваннях підводного робототехнічного комплексу 2Р52 бере участь спеціальне опитове судно проекту 20360ОС Віктор Чероков.

Технічні характеристики Клавесин-2Р

Клавесин-2Р – друге покоління сімейства російських автономних незаселених підводних апаратів. Він більший і масивніший за свого попередника Клавесин-1 і несе більш сучасне і досконале обладнання. Довжина підводного човна близько 7 м, діаметр приблизно 1 м, а маса близько 4 т. Човен може занурюватися на глибину до 6 км.

Популярні новини зараз

Вербна неділя з 19 квітня по 2 травня: чого категорично не можна робити перед Великоднем

Кароль "зганьбилася" на "Голос країни" і викликала гнів фанатів: "Тіна - розчарування дня"

14-річний підліток сів за кермо і позбавив життя п'ятеро людей: загинули на місці

В Україні різко підскочать ціни на електроенергію: хто заплатить за комуналку більше вже з травня

Показати ще

Розміри АНПА за проектом:

довжина - близько 6 500 мм,

діаметр - близько 1 000 мм;

Вага в повітрі - близько 3 700 кг,

Максимальна дальність ходу - близько 50 км,

Глибина занурень - близько 2000 м, (при проведенні випробувань відповідно до глибинами випробувального полігону на Чорному морі - близько 500 м.)

У 2007 році АНПА "Клавесин-1Р" використовувався з борта атомного криголама "Росія" в полярної експедиції "Арктика-2007", і завершив Державні випробування в 2008 році.

Дивіться: російський підводний апарат "Клавесин"

Як повідомляв портал "Знай.ua", окупанти запустили рух по скандально відомому мосту в анексованому Криму. Він проходить по шляхопроводу на перетині автопідходу до Кримського мосту і шосе Героїв Сталінграду в місті Керч. Втім, сама конструкція була аварійною ще з початку будівництва – неодноразово траплялися випадки падіння як мосту, так і робітників, котрі отримували численні травми. Російська сторона, як припускають у міжнародній спільноті, використає його в якості додаткового важеля впливу та стратегічно важливого сполучення – так само, як вчинила під час будівництва газопроводу в обхід України "Північний потік-2".