Міністр інфраструктури Омелян розповів про те, що плацкартні вагони незабаром зникнуть в Україні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТаку думку він висловив в ефірі телеканалу "Прямий".
"Я б дуже хотів, щоб плацкартний вагон, як явище, взагалі зник в Україні. Враховуючи те, наскільки швидко реформується Укрзалізниця, це ще, мабуть, займе 5-10 років", - зазначив міністр.
Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", стало відомо, що з 2012 року по червень 2018 року Укрзалізниця витратила на відновлення поїздів після вандалів близько 16 млн грн. Про це повідомили у прес-службі Укрзалізниці.
Найбільше грошей, а саме 12 мільйонів пішло на відновлення вікон і лобового скла. На усунення інших пошкоджень, у тому числі графіті, витратили понад 3 млн грн.
В Укрзалізниці зазначають, що вандали часто загрожують безпеці пасажирів і персоналу потягів. Також і самі вандали нерідко піддають своє життя небезпеці.
6 липня вночі на станції Дарниця загинув чоловік 1999 року народження — він намагався залізти на цистерну.
Крім того, насправді лише 50 тис кілометрів доріг в Україні знаходяться під відповідальністю "Укравтодору", в той час як 123 тис з них займаються обласні ради.
Про це написав міністр інфраструктури України Володимир Омелян в Facebook.
"На утримання доріг виділено 35% дорожнього фонду, який заробив з цього року. У 2018 році бюджет обласних доріг складає більше 11 млрд грн", - написав міністр.
Він також закликав українців спілкуватися до обласним радам у разі невдоволення дорогами.
"Коли ви бачите, що місцеві дороги не ремонтуються, ви маєте повне право запитати у керівника області: "В чому справа? WTF?! Pourquoi? Щоб розмова була предметною, ми підготували вам дані, скільки насправді витрачено грошей, щоб не говорили, що гроші Київ не дає", - сказав Омелян.
Омелян прикріпив до посту схему використання коштів Дорожнього фонду на місцевих дорогах. Серед лідерів опинилися Івано-Франківська, Хмельницька та Київська області.