Міністр інфраструктури Омелян розповів про те, що плацкартні вагони незабаром зникнуть в Україні.

Таку думку він висловив в ефірі телеканалу "Прямий".

"Я б дуже хотів, щоб плацкартний вагон, як явище, взагалі зник в Україні. Враховуючи те, наскільки швидко реформується Укрзалізниця, це ще, мабуть, займе 5-10 років", - зазначив міністр.

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", стало відомо, що з 2012 року по червень 2018 року Укрзалізниця витратила на відновлення поїздів після вандалів близько 16 млн грн. Про це повідомили у прес-службі Укрзалізниці.

Популярні новини зараз
Українцям приготували приємний "бонус" до пенсії: хто у черзі на доплати Українців попередили про "важкі" платіжки за світло Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..." Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"
Показати ще

Найбільше грошей, а саме 12 мільйонів пішло на відновлення вікон і лобового скла. На усунення інших пошкоджень, у тому числі графіті, витратили понад 3 млн грн.

В Укрзалізниці зазначають, що вандали часто загрожують безпеці пасажирів і персоналу потягів. Також і самі вандали нерідко піддають своє життя небезпеці.

6 липня вночі на станції Дарниця загинув чоловік 1999 року народження — він намагався залізти на цистерну.

Крім того, насправді лише 50 тис кілометрів доріг в Україні знаходяться під відповідальністю "Укравтодору", в той час як 123 тис з них займаються обласні ради.

Про це написав міністр інфраструктури України Володимир Омелян в Facebook.

"На утримання доріг виділено 35% дорожнього фонду, який заробив з цього року. У 2018 році бюджет обласних доріг складає більше 11 млрд грн", - написав міністр.

Він також закликав українців спілкуватися до обласним радам у разі невдоволення дорогами.

"Коли ви бачите, що місцеві дороги не ремонтуються, ви маєте повне право запитати у керівника області: "В чому справа? WTF?! Pourquoi? Щоб розмова була предметною, ми підготували вам дані, скільки насправді витрачено грошей, щоб не говорили, що гроші Київ не дає", - сказав Омелян.

Омелян прикріпив до посту схему використання коштів Дорожнього фонду на місцевих дорогах. Серед лідерів опинилися Івано-Франківська, Хмельницька та Київська області.