В Україні стрімкими темпами зростають ціни на залізничні квитки, хоча про покращення умов, судячи з відгуків пасажирів, не йдеться. В той же час керівник "УЗ", котрий замінив на посаді Войцеха Балчуна, встиг суттєво примножити свої прибутки.

Про це на своїй сторінці у Facebook розповів юрист, блогер Михайло Шнайдер. За його словами, Євген Кравцов у червні отримав 316 тисяч гривень зарплати, це якщо не брати до уваги преміальних та відсотків із об'єму продажів.

"А поки Женя насолоджується своїм безбідним і розкішним життям, прості українці сповна відчувають на собі всі "принади" залізничних подорожей. Ось так описав свою поїздку один з пасажирів поїзда Херсон - Київ: "Їду 298 поїздом до Києва, підвищили вартість проїзду, тепер квиток в купе коштує 421 гривню. У вагонах дуже спекотно і душно. Люди до другої години ночі не спали, стояли біля відкритих вікон. В 12 вагоні вагітній жінці стало зле, і пасажири вимагали пересадити її в інший вагон. До кінця поїздки лікаря їй так і не знайшли. у цих вагонах їде багато маленьких дітей, вони всю дорогу плачуть".

Євген Кравцов, керівник ПАТ "Укрзалізниця"

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною
Показати ще

Втім, таких історій, натякає Шнайдер, дуже багато. Скаржаться пасажири переважно на одні й ті самі проблеми: спеку, бруд та сморід. Але керівництво "УЗ" на численні прохання та звернення поки ніяк не відреагувало:

"Але Женю це абсолютно не цікавить. Він не їздить в таких поїздах, адже персональний Мерседес набагато комфортніший за вагон. Правда Євген Павлович?", - зазначає блогер.

Проблеми "Укрзалізниці": основні скарги пасажирів

Головне, що ви повинні знати: якщо температура в плацкартному вагоні перевищує 28 градусів (при максимально допустимих влітку +26 ), пасажир має право попросити перевести його до вагону, обладнаного кондиціонером. Дуже часто фізично такої можливості немає.

Вагони "УЗ"

Звертатися слід до провідника, а якщо не допоможе: до начальника поїзда, у нього при собі завжди повинна бути книга скарг. Простежте, аби порушення зафіксували, а потім про всяк випадок зателефонуйте на гарячу лінію перевізника.

Вагони "УЗ"

Ключову роль грає документація фактів порушення під час перевезення. Соціальні мережі, до речі, також потужний важіль впливу.

Вагоно-ремонтне депо "УЗ"

Найбільше претензій стосуються невідповідності санітарним нормам і правилам, наприклад, вентиляція майже ніколи не вмикається, в купейних вагонах немає кондиціонерів.

Вагони "УЗ"

Дивіться: Літо з "Укрзалізницею": коментарі пасажирів

Нагадаємо, Міністерство транспорту Російської Федерації підготувало план дій на випадок припинення Україною залізничного сполучення.

Як повідомляв Знай.ua, Укрзалізниця відмовила пасажирам у законних компенсаціях.

Також Знай.ua писав, через сканал з "Укрзалізницею", пасажирам з Івано-Франківська довелося ночувати в наметі на вокзалі у Львові.