Народні депутати України пропонують внести законопроект, яким закріплюється, що мова реклами в Україні має бути виключно державною.

Відповідний законопроект направили на розгляд Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики 22 червня.

Насамперед він вносить зміни до статті 6 закону "Про рекламу" та визначає, що мовою реклами в Україні є українська. Знаки товарів та послуг, логотипи, торгівельні марки та назви брендів можуть вказуватися в тексті реклами тією мовою, якою вони офіційно зареєстровані.

Депутати також пояснюють, що з 28 лютого 2018 року в Україні фактично не регулювалася мова реклами, адже тоді був визнаний неконституційним так званий "закон Ківалова-Колесніченка", який передбачав офіційну двомовність у регіонах.

Знай.uа нагадує також, що реклама італійського бренду Diesel, яку знімали в Києві, отримала три "Каннських лева" - нагороди найпрестижнішого фестивалю реклами.

Популярні новини зараз

Арсен Мірзоян відвіз Ніну Матвієнко на море: так теща ще не співала

Діана Шуригіна злила пікантний архів - обережно, занадто спекотні пози: "Як підзаборна..." 

Ані Лорак вперше показала рідного брата – як Кароліна в чоловічому тілі: "Ми схожі"

Найпереробленіша з "Пацанок" Покрищук показала натуральну "красу" до операцій: "Впізнали жінку?"

Показати ще

Про це йдеться в прес-релізі Family Production.

Відеоролик Go With The Flaw нагородили в трьох категоріях: "режисура" ( "Бронзовий лев"), "продакшн-дизайн" ( "Бронзовий лев") і "операторська робота" ( "Срібний лев").

За продакшн відповідала українська компанія Family Production, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював з Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones. Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф "Non, Je ne regrette Rien", а головними локаціями - Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення ім. Карпенка-Карого.

Також нагадуємо, численні сигаретні кіоски є нічим іншим, як обходом заборони реклами сигарет. Весь маркетинг тютюнових монополістів, які по суті захопили ці торгові точки, спрямований на залучення уваги і початку куріння молоді у віці 14-15 років.

Про це в Facebook написав журналіст Євген Плінскій.

"Тютюнові кіоски столиці за своєю кількістю перекривають потреби ринку в кілька разів, при цьому як бізнес є абсолютно збитковими", - написав журналіст.