Укрзалізниця спільно з угорською залізницею запустить прямий маршрут "Мукачево-Будапешт". Про це повідомив на офіційній сторінці в Facebook глава Укрзалізниці Євген Кравцов.

Відтепер комфортний потяг без пересадок зможе доставити вас в одну з найкрасивіших столиць Європи. Принаймні, так пообіцяв Кравцов.

Крім того, він розповів, що нещодавно були завершені переговори з угорськими колегами. Угорська сторона готова надати рухомий склад, який курсуватиме за євроколії, який буде поєднувати обидва міста. На цьому новому напрямку не буде губитися час на перестановку вагонів, що є його суттєвою перевагою.

На даний момент, зазначив Євген Кравцов, поїздів необхідно міняти колісні пари. На це витрачатися кілька додаткових годин в дорозі.

Популярні новини зараз
Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів
Показати ще

Повідомляється, що квитки на поїзд у другий клас будуть коштувати трохи більше 700 гривень, а в перший – близько 1000 гривень. При цьому відстань, яка буде долати поїзд на прямому маршруті Мукачево-Будапешт складе 383 км

Як повідомляв раніше портал "Знай. ua" міністр інфраструктури України Володимир Омелян відвідав Маріуполь з робочим візитом. На південь Донеччини він поїхав не на автомобілі, а у звичайному поїзді, яким щодня користуються сотні українців.

На диво для всіх українців відгуки міністра про поїздку виявилися досить позитивними.

Ось що він розповів: "Подорож плацкартом Укрзалізниці була нормальною, під час інспекції вагонів запах свіжої фарби, як в анекдоті, не переслідував. Постіль свіжа і чиста, помиті вагони, провідники люб'язні. СВ-вагон новий, після капітального ремонту, купе і плацкарт звичайні, просто чисті. Єдине, що бентежить - відсутність кондиціонування (при +27 ще терпимо, вище - точно немає) і туалети, в унітазі яких видно шпали.