Фактично кожен другий автомобіль, ввезений в минулому році в Україну, не був новим. Але за них до бюджету сплачувалися податки. У зв’язку з цим фактом нардепи пропонують і надалі стимулювати розвиток в Україні ринку вживаних транспортних засобів.

Логіка цілком розумна: рівень доходів громадян впав настільки, що ввезти нове авто для переважної більшості - нереально. Разом з тим в Європі є чимало бажаючих позбутися від старого і купити новий засіб пересування. І українці допоможуть їм тим, що заберуть з європейських доріг ці якісні колись автомобілі.

Згідно із законопроектом "Про внесення змін до Податкового кодексу України" (№9004) пропонується продовжити дію знижених ставок акцизного податку на старі машини ще на 3 роки. Адже попереднє стимулювання у вигляді зниження ставок акцизного збору, що діє з 1.08.2016, завершиться в кінці року.

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

Автори документа відзначають, за 10 місяців 2017 року з 123 тис. імпортувала автомобілів 56 тис. - потримані. При цьому за них сплачено 4300000000 грн. митних зборів.

Щоб українці не завозили лом, заплановано пільгові ставки, які не розповсюджуватимуться на легкові автомобілі, вироблені до 1.01.2013.

Нагадаємо, за кілька останніх місяців кількість машин на іноземних номерах в Україні зросла до 315 тисяч, майже половина з них (125 тисяч) ввезені із порушенням терміну транзиту (тимчасового перебування).

Запропоновані законопроекти (№8487 і №8488 ) повинні були стати компромісним рішенням для всіх. Мова йде про зміни до митного та податкового кодексів, які передбачають зниження акцизу на імпортні автомобілі та скасування вимоги щодо екологічного стандарту "Євро-5". Але при цьому документи посилюють контроль з боку митної служби та поліції.

Як повідомляв раніше Знай.ua, в Україні восени народні депутати розглянуть законопроекти про розмитнення автомобілів, які ввозяться на європейській реєстрації. І поки законопроекти допрацьовуються, дізнайтеся, скільки коштує розмитнити авто на єврономерах в країнах Євросоюзу.

Скільки ж насправді коштує розмитнення в європейських країнах і які мита необхідно сплатити, щоб отримати державний номерний знак? Так, для прикладу були взяті країни-учасниці ЄС – Польща, Литва і Німеччина. Саме з цих країн в Україну найчастіше завозять "євробляхи".

Також Знай.ua писав про те, що закони Южаніної можуть здійснити справжню революцію розмитнення в Україні. Поки вони прийняті тільки в першому читанні, однак мають реальні шанси бути проголосованим у цілому вже восени.