Вчені з Гавайського університету з'ясували, що певна кількість чорних дір насправді зірки з вмістом темної енергії, через які розширюється Всесвіт. Про це пише «Хвиля», посилаючись на Phys.org.

Виявилося, що під час руйнування надмасивних зірок виникають «геоди» (універсальні об'єкти темної енергії).

Фахівці вважають, що ці об'єкти схожі на чорні діри, але на відміну від них містять не сингулярність, а темну енергію. Якщо певна кількість старих зірок колапсує в «геоди», то цього буде досить для пояснення швидкості розширення Всесвіту.

Крім того, дослідження дозволило розшифрувати дані фіксації гравітаційних хвиль, які були отримані в 2016 році, коли зіткнулися дві чорні діри. Тоді вага пари чорних дір у 5 разів перевищувала передбачену в комп'ютерному моделюванні.

У Києві побили підлітка на очах у перехожих: "Слухали музику в колонках"

Дизель по 7 гривень, бензин по 5: ціни на харківських АЗС зміняться, скільки коштує заправити авто

Український викладач публічно назвав "солов'їну" мовою окупантів: "Я не разумею вашу псячу мову"

Ведуча прославилася на весь iнтернет після курйозу в прямому ефірі: прогноз погоди ще ніколи не був таким смішним

Вчені припустили, що «геоди» з часом збільшуються, а при зіткненні їх вага збільшується у 4-8 разів. Це підтверджують спостереження.

Нагадаємо, що супутник NASA помітив щось незрозуміле.

Як повідомляв портал Знай.uа, інженери NASA показали телескоп нового покоління.

Також портал Знай.uа писав, що вчені виявили невідомий матеріал у метеориті.