11 листопада відбувся транзит першої планети від Сонця - Меркурія по візуальному диску нашої зірки. На кадрах, які опублікувало Аерокосмічного управління США, видно, як невеликий темний диск планети (діаметром 4880 км) повільно переміщується зліва направо майже по центру диска світила. Звичайно, ролик виглядає дуже навіть красивим, якщо врахувати, що все це відбувалося у відкритому космосі.

Телескоп, за допомогою якого зроблені знімки, зшиті у відеоролик, зняв дійство в екстремально жорсткому ультрафіолеті. Звичайно, побачити таке переміщення без спеціальних пристроїв було неможливим, так що NASA люб'язно зробили нам послугу.

Нагадаємо, що автомобіль Bugatti побив світовий рекорд, і розігнався до рекордних 490 км/ч. Тепер же компанія Hennessey збираються побити цей рекорд, випустивши автомобіль, який зможе подолати позначку в 500 км/год. Автомобіль точно зможе перевершити свого конкурента, так як він помітно легше, а значить, зможе набрати швидкість значно швидше.

Діма Білан повідомив про сумну обставину: виявили СНІД

Настю Каменських, Лесю Нікітюк і Дашу Астаф'єву застукали разом в грайливих позах: дуже розкуто

"Холостяк" Заливако роздягнув учасницю на першій же зустрічі: "Не встигла схуднути"

На Львівщині хвора на рак жінка померла після пологів: "Вікуся стала янголом для донечки"

Як повідомляв Знай.uа компанія Honda розсекретила дизайн нового електрокара Honda e. Звичайно, на конкурента Tesla вона точно не тягне, але для міста це відмінний автомобіль, враховуючи його можливості і габарити.

Також Знай.uа писав, що компанія Xiaomi вирішила зробити сюрприз своїм клієнтам. Тепер на смартфонах можна прибрати рекламу, яка набридла абсолютно всім. Правда, нова функція можлива лише в MIUI 11 яка буде доступною тільки на нових флагманах або потужних смартфонах компанії.