Дизайнери спортивних брендів ламають голови над тим, як зробити кросівки ще стійкішими, щоб бігти в них було легко і безпечно. Однак Аариш Нетарвала створив кросівки, які провалюються під ногами, як сухий пісок.

Молодий дизайнер, випускник Коледжу мистецтв і дизайну в Пасадені Аариш Нетарвала (Aarish Netarwala) розробив для Adidas кросівки, бігти в яких важче, ніж в будь-якій іншій взуття. Надрукована на 3D-принтері взуття складається із кількох десятків шарів матеріалу, які в потрібні моменти забезпечують підтримку стопи, а коли тиск на конкретний ділянка невелика, стискаються.

Так кросівки імітують біг по піску, який точно також утримує ваш вагу тільки в точці максимального тиску, і обсипається там, де до нього докладено немало зусиль.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.

Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.

Першим кроком об'єднаної команди стане продаж продуктів JD.com на платформі Google Shopping. Google впевнена, що співпраця дуже вигідно для всіх, оскільки за інформацією відомого біржового індексу NASDAQ оцінюється приблизно в 60 млрд доларів. Компанія вклала великі гроші в автоматизовані складські технології, безпілотники та інші логістичні технології "нового покоління", схожими з Amazon.

Співпраця з Google може принести інтернет-магазину рекламне перевагу перед іншими китайськими торговими майданчиками, включаючи Alibaba.