Штучний інтелект почав застосовуватися у сфері обслуговування, торгівлі, логістики і адміністрування. Начальники відділів кадрів теж замислюються про те, що б обзавестися віртуальним порадником. Проте, передає видання Venture Beat, ШІ потрібен не всім кадровикам. І перш ніж купити дорогу програму варто, як слід визначитися з цілями такої покупки.

Перш за все, слід розуміти, що ШІ готовий вирішувати лише рутинні завдання з максимально однозначними вихідними даними. Він може порахувати відсоток, обчислити динаміку, зареєструвати спад продуктивності. Але йому не під силу підвищення кваліфікації або пошук відповідного для внутрішнього клімату компанії працівника.

При купівлі ШІ слід з'ясувати, ким він розроблявся, на підставі яких даних створено алгоритм, чи не містить програма дискримінаційних помилок і чи здатні розробники такі помилки усунути. Не промоніторивши ці питання, ви можете зіткнутися з низкою неприємних сюрпризів у подальшій роботі з віртуальним помічником.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про відміну кухоного рабства