Yahoo раніше сканує електронні листи користувачів для продажу даних рекламодавцям, практика, від якої багато технічні компанії вже давно відмовилися.

Власник Yahoo веде переговори з рекламодавцями про надання послуги, яка буде аналізувати понад 200 мільйонів поштових скриньок Yahoo для споживчих даних, повідомляють джерела WSJ.

Yahoo виконує розсилки електронної пошти та сканує тільки рекламні листи, зазвичай від ритейлерів. Повідомляється, що у користувачів є можливість відмовитися. Власник сервісу заявив, що електронна пошта - це дорога система, і люди не можуть розраховувати на безкоштовний сервіс без будь-якії обмінної вартості.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Yahoo використовує алгоритми сортування листів Yahoo за різними споживчими перевагами і поміщає файли cookie, які в майбутньому будуть показувати користувачам аналогічну рекламу. Наприклад, користувачі, які часто купують квитки на літак, позначаються часто літаючими особами за алгоритмами пошти.

Особисті листи ігноруються, а особиста інформація прихована від даних, наданих рекламодавцям - повідомили представники Yahoo. Варто зазначити, що від такої системи відмовилися інші великі платформи електронної пошти.

Нагадаємо, що американська компанія Apple у вересні представить три нові моделі iPhone, які зовні будуть схожими на iPhone X, але з деякими зовнішніми відмінностями. Це стосується і бюджетної версії.

Як повідомляв раніше "Знай.uа", WhatsApp messenger являє з себе найпопулярніший засіб для спілкування в інтернеті, якими користується 1,5 млрд людей по всьому світу. Навіть Telegram на даний момент не здатний змагатися з цим месенджером.

Також "Знай.uа" писав, що засновник сервісу Telegram Павло Дуров на своїй сторінці пояснив причини співпраці компанії зі спецслужбами і урядами країн. Нагадаємо, що 28 серпня Telegram змінив політику конфіденційності, викликавши негативну емоцію у користувачів.