Керівництво компанії Apple розчаровано своїм топовим флагманом iPhone X, оскільки його продажу не перевершили очікування. На підставі цього "яблучний гігант" нібито скоротив замовлення на iPhone X на другий квартал 2018 року до 8 млн пристроїв.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
І хоча на сьогоднішній день немає офіційного підтвердження вищевказаних слів, якщо це дійсно так, то рішення компанії цілком відповідає прогнозам аналітиків.
Експерти дослідницької компанії Citi вважають, що у другій чверті поточного року буде продано близько 14 млн iPhone X, а в наступні три місяці помітно менше — лише 7 млн.
Таким чином, Apple просто не встигає розпродати складські запаси після виниклого дефіциту на початковому етапі появи моделі. Однією з головних причин низького попиту на ювілейний смартфон називають його надмірно високу ціну, яка тримається навіть через пів року, так як він виявився найдорожчим телефоном за всю історію "яблучного" бренду. Восени компанія планує анонсувати відразу три нових пристрої. Один зі смартфонів повинен порадувати своєю ціною, так як в ньому буде відсутній ряд функцій преміальних
Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що Apple відкладе уніфікацію додатків для iOS і macOS до 2019 року. Про це журналіст Джон Грубер написав на сторінках блогу Daring Fireball, посилаючись на обізнані джерела в галузі. Грубер впевнений, що заявлена крос-платформеність вимагає значно більше часу на опрацювання всіх нюансів і деталей.
Можливість створення єдиних додатків для iOS і macOS вимагає повного переосмислення фреймворків UIKit (iOS) і AppKit (macOS), констатує Грубер. Іншими словами, Apple доведеться кардинально переробити інструменти створення додатків і впровадити їх у середу розробників. Навряд чи це трапиться так швидко, тому що деякі системи необхідно робити з нуля.