В умовах економіки брендів важливим елементом ціноутворення товару є брендова рента, висока планка якої виправдовує, в кінцевому рахунку, всі попередні вкладення в рекламу. Контрафактна продукція порушує цей ланцюжок і дає зловмисникам можливість скористатися результатами чужих рекламних вкладень. Власники брендів докладають чимало зусиль для захисту свого бізнесу від підробок. І тепер, як повідомляє портал The Engineer, бренд спробують захистити за допомогою піску.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ основі оптичної системи аутентифікації лежить звичайний пісок, правда, з домішками трьох рідкоземельних лантанідів — європію, тербія і диспрозія — кожен з яких світиться під впливом різної довжини хвиль. У ємність з піском опускається невеликий шматок липкої стрічки, і приклеєні до неї тисячі піщинок утворюють унікальний візерунок всього пару міліметрів завширшки. Ці "відбитки" можна наносити на метал, скло або шкіру. Після нанесення такої мітки на виріб воно фотографується в різних довжинах хвиль, і три зображення з частинками європію, тербія і диспрозія об'єднуються в одне, яке зберігається в цифровому вигляді в базі даних виробника.
За допомогою спеціально розробленого пристрою та програми цифровий ключ використовується для аутентифікації фізичного ключа. За розрахунками винахідників, кодуюча ємність системи дорівнює 6×10 в 104 ступеня, тобто її практично неможливо підробити. "Ймовірність того, що два товари будуть мати той же "відбиток" — той же цифровий ключ — настільки незначна, що на практиці її можна вважати пренебрежимо малою", — вважає Томас Йуст Соронсен, хімік Університету Копенгагена.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про індустрію підробних справок