Штучний інтелект поступово бере на себе частину рутинної роботи з адміністрування, кадрових питань, обчислення продуктивності фірми. Деякі компанії пробують ботів в якості психотерапевтів. Як показує приклад компанії Watson, чатбот може також вести ефективну переписку з клієнтом. Як повідомляє Venture Beat, це дає можливість вирішувати за 10 хвилин проблеми, на які раніше йшло півтора дня.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩороку компанії витрачають 1,3 трильйона доларів на роботу телефонних служб обслуговування клієнтів. Кожен дзвінок обходиться приблизно в 5 доларів. Кожен співробітник служби підтримки обходиться в середньому в $4000 (не включаючи зарплатню), плюс ще $4800 на навчання — і при цьому кадри течуть, оскільки далеко не всі витримують навантаження. Штучний інтелект може це змінити.
Нова технологія дозволяє не тільки економити гроші, а й людський ресурс. Розмови з клієнтами можуть бути досить стомлюючими та неприємними. Бот не відчуває емоцій і завжди в силах надати компетентні послуги.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про впровадження міністерства ШІ