Компанія Twitter продала дослідному агенству Cambridge Analytica добовий доступ до даних користувачів і всіх твітів в 2015 році. Про це пише Engadget.

Як виявилося, що крім доступу на один день, компанія купила випадкову вибірку твітів з грудня 2014 по квітень 2015 роки. На думку представників Twitter, компанія не бачить доступу до приватної інформації" в проданих даних. Невідомо, що було в отриманій інформації і як Cambridge Analytica використовувала ці дані.

Нещодавно навколо соціальної мережі Facebook розгорівся скандал — компанія продала Cambridge Analytica доступ до конфіденційних даних 87 млн користувачів, більшість з яких були жителями США. Аналітична компанія отримала доступ до статистики по лайкам, коментарів і активності користувачів. Ймовірно, ці дані потім використовувалися для створення реклами президентських виборів у США.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що американська взуттєва компанія K-Swiss спільно з кіберспортивної організацією Immortals має намір випустити дві моделі геймерських кед — для повсякденного життя і кіберспорту. Що стосується другої моделі, вона буде використовуватися представниками мультигейминга в різних дисциплінах. Відповідну угоду про контракт уже підписано.

Популярні новини зараз
Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки На ТЦК чекає колапс: терміни поставили в глухий кут Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Відомо, що перша модель кросівок надійде в продаж у грудні 2018 року. Як очікується, це буде брендована версія моделі K-Swiss Kompass. Ціна її не повідомляється. А ось модель Sneaker буде коштувати 180 доларів, і в продажу з'явиться вже на початку 2019 року.

У процесі розробки представники взуттєвої компанії будуть відвідувати тренувальний центр Immortals, щоб зрозуміти потреби гравців, а також "уточнити зростання температури в черевику і рух ніг під час матчів". Процес буде фіксуватися на відео, потім його опублікують у соціальних мережах IMT і K-Swiss.