Sony представила свою середньострокову корпоративну стратегію, в якій провела аналіз власних проблем, а також шляхи їх вирішення.

Компанія визнала, що вже три роки продає менше смартфонів, ніж очікувалося.

Причину проблем компанія сформулювала так: "не покращуємо продуктову лінійку досить швидко". Дійсно, Sony повільніше інших впроваджує подвійні камери, вузькі рамки та інші поширюються по ринку смартфонів фішки, такі як відбитки пальців і розпізнавання осіб.

Для виправлення ситуації Sony має намір посилювати співпрацю з європейськими операторами зв'язку, і навіть додати підтримку 5G в свої пристрої і наповнювати лінійку гаджетами, позиционирующимися як інструменти для розваги. Разом Sony має намір до 2020 року зробити мобільний підрозділ "швидким і гнучким бізнесом".

Популярні новини зараз
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що адміністрація популярної соцмережі "Instagram" визнала, що веде постійне стеження за численними користувачами, відстежуючи окремі їхні дії.

Серед іншого, адміністрація ресурсу відслідковує таку дію, як прокрутка новинної стрічки. Необхідність такого спостереження керівництво "Instagram" виправдовує великим значенням відповідної дії при визначенні працюють в мережі ботів на відміну від справжніх користувачів.

Про це повідомляє Business Insider. Щоб стеження не була таємницею, а інформація про збирання даних з користувальницьких гаджетів не стала неприємним сюрпризом, адміністрація ресурсу попередила про це в оновленій версії своїх "Термінів і умов".

Зараз соціальні ресурси докладає все більше зусиль для того, щоб захистити своїх користувачів від ботів, які можуть активно використовуватися зловмисниками для поширення фейкових новин, формування соціальних настроїв, впливу на громадську думку та ін, а також продажу й купівлі різних товарів і послуг.