Установку на дорогах камер фото і відеофіксації порушників Правил дорожнього руху уряд ініціював ще наприкінці 2014 року. За планом мали встановити до 5 тис. цих пристроїв. Зараз більшість із них вже встановлені й готові до роботи.

Однак запуск системи щоразу зривається. Спочатку обіцяли запустити камери з липня минулого року, потім з вересня. Далі — з лютого 2017 року. Проте і цього разу сюрпризу не сталося. Камери і досі не працюють. Відповідно водії-лихачі їздять безкарно. Адже на відміну від інспекторів ДАІ, поліцейські патрулі не використовують радарів для вимірювання швидкості.

"Систему блокують державні чиновники. Камери, на відміну від людей із радарами, не робитимуть винятків. Вони фіксуватимуть порушення і одразу направлятимуть власнику машини штраф. Депутати й різні чиновники не хочуть, аби ці випадки бачили камери", - говорить автоюрист і автор книги "100 аргументів проти штрафів ДАІ" Володимир Караваєв.

Читайте також Юрист назвав найгірший сценарій для комунальних боржників

За його словами, введення подібної системи — це найкраще рішення в українських умовах. У водіїв повністю зникне бажання підкуповувати інспекторів, а в інспекторів — штрафувати для додаткового заробітку коштів.

Популярні новини зараз
ПриватБанк попередив українців про важливе оновлення: що змінилося Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Астролог побачив у травні "лихо" для України На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

Нові пристрої фіксують не лише перевищення швидкості, а й неправильний проїзд перехресть, пересічення подвійної суцільної лінії тощо.

"Може бути й дві інші причини гальмування із запуском камер. Перша — це не приведення до відповідності нашого законодавства. Друга — певні махінації із закупівлею камер. Я не впевнений у другому, але вже не раз в Україні були випадки, коли під час централізованої закупівлі електроніки, відповідальні за це люди купували інші пристрої за документами потрібних. Є ймовірність, що і в цьому випадку частина камер мають іншу модель, ніж треба було купувати. Тому їх треба додатково сертифікувати". - каже економіст компанії AFS Володимир Марченко.

Нагадаємо, влада планує зобов'язати водіїв щороку проходити медкомісію.

Як повідомляв портал "Знай" раніше, ціни на нафту різко пішли вгору. Це може спровокувати чергове підвищення вартості пального.