Кияни можуть порадіти за свого мера: зарплата у нього виросла майже наполовину, і все, головне, заслужено. Тобто, "за вислугу років". Дохід градоначальника збільшився на 45%.

Про це йдеться в розпорядженні Київської міської державної адміністрації. "Станом на 10 травня Віталій Кличко має стаж роботи на посаді і раніше придбаний стаж державної служби 15 років", - говорістя на офіційному сайті.



Давайте разом розбиратися, звідки у мера назбиралося 15 років стажу державної служби. Як пояснили в адміністраіі, згідно з його трудовою книжкою, це 4 роки на посаді глави КМДА (з 6.06.2014), 1,5 року в якості народного депутата (з 12.12.2012 до 5.06.2014), а також практично 2 роки роботи штатним радником глави України Віктора Ющенка (з 23.12.2006 по 7.11.08).

Але найбільший термін, який увійшов до стажу державної служби, - це період служби Кличка в рядах Збройних Сил України - це майже 8 років (з 20.12.1989 по 5.09.1997). Правда, в офіційній біографії градоначальника вказується, що з 1989-го по 1991 рік (всього 3 роки) він служив в Умані у військовій авіації.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Показати ще

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що соціологічне опитування показало, як кияни насправді ставляться до мера Києва Віталія Кличка.

Ми також писали про те, що незабаром в українській столиці може знову подорожчати проїзд в громадському транспорті, зокрема, в маршрутках. Київська міська державна адміністрація готується до нового конкурсу на 15 міських маршрутів. Згідно з умовами, перевізники зобов'язані обладнати свій транспорт відповідно до критеріїв відбору.

Українцям приготували новий тарифний "сюрприз": так, незабаром електроенергія може в черговий раз подорожчати, причому не на декілька гривень, а практично наполовину. Собівартість електрики зросла через подорожчання палива на міжнародних ринках, девальвацію гривні, зростання цін на промислову продукцію.