Мешканка Каліфорнії Дебора Джіаннечіні подала позов до суду на косметичного гіганта Johnson & Johnson. Всього таких позовів накопичилося майже дві тисячі, частину з яких програв виробник.

Цікавий ще один факт: адвокат американки Джим Ондер стверджує, що компанія-виробник знала про зростання ризику розвитку раку внаслідок використання тальку, але ніколи не сповіщала про це покупців. Про це повідомляє ubr.ua.

Що ще більш цікаво, так це те, що внутрішні документи компанії показують, що, коли медична спільнота з'ясувала, що тальк може сприяти розвитку раку, Johnson & Johnson змінила маркетингову стратегію щодо пудри, вибравши в якості цільової аудиторії латиноамериканців і афроамериканців.

Портал "Знай.ua" повідомляв про те, що кокосова олія здатна вилікувати рак.