Портові збори в України невпинно зростають в Україні ще з 2007 року і сьогодні є не конкурентоздатними в порівнянні з портами сусідніх країн, про це повідомляє "Кореспондент" з посиланням на "Українські новини".

Існує кілька факторів, що стримують потенціал України в питанні експорту, а саме високі портові збори, непрозорий механізм їх сплати та подальшого використання. Так сказав директор з морських перевезень компанії "Метінвест-Шиппінг" Андрій Смірнов під час засідання комітету ВР з питань транспорту, що відбулося на виїзді в Маріуполі.

За словами експерта, портові збори в Україні в два-три рази вищі, ніж в країнах, що конкурують з нами на ринку.

"Дисбурсмент (витрати судна під час перебування в порту, включаючи всі види зборів, - ред.) В порту Маріуполь в три рази вище, ніж в портах Туреччини, які є нашими конкурентами по експорту, наприклад, рулонів", - пояснив Смірнов.

Також експерт занепокоєний, що на ринку залізорудної сировини (ЗРС) Україна надає перевагу російським виробникам.

Популярні новини зараз
Ухилятися стане неможливо: мобілізація вийде на новий рівень ТЦК не матиме претензій: кому з українців дозволять оформити відстрочку з-за кордону Вдарять морози й нічні, й денні: синоптики розповіли, коли в Україну прийде похолодання ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
Показати ще

"Ми працюємо на одному і тому ж ринку, продаємо одним і тим же китайським покупцям ЗРС разом з російським виробником, і Україна дає преференції російському виробнику!", - наголосив Смірнов.