Азербайджанський художник Туран Рамазанли ​​показав, як можна об'єднати дві абсолютно несумісні речі - шедеври світового мистецтва і відомі світові бренди. Він створив цілу серію робіт з цієї тематики і назвав її Global Brands.

Йому вдалося створити оригінальний рекламні плакати відомих у всьому світі брендів. Основою для них стали класичні картини знаменитих художників.

Так, наприклад, "Мати Уістлера" художника Джеймса Уістлера перетворилася в рекламу Toshiba, де жінка працює за ноутбуком. Робота італійського майстра Рафаеля Санті стала промоплакатом компанії сонцезахисних окулярів Ray-Ban.

Читайте також: Компанія Fallen Furniture зробила крісло з корпусу двигуна літака (фото)

Нагадаємо, американську компанію Sperry надихнув культовий фільм жахів Стівена Спілберга "Щелепи" на створенні серії літньої колекції взуття за його мотивами.

Популярні новини зараз
Обміняти долари по старому не вийде: ПриватБанк тихо переписав правила для валюти В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше "Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Показати ще

Дизайнери використовували для створення взуття малюнки з плакатів кінострічки. На ній присутні сцени з фільму і криваві логотипи. Картинки розмістили на різних частинах - задня частина п'яти, боки, внутрішня частина і носок взуття. Деякі пари взуття стали композицією. На них нансли асиметричний малюнок.