Азербайджанський художник Туран Рамазанли ​​показав, як можна об'єднати дві абсолютно несумісні речі - шедеври світового мистецтва і відомі світові бренди. Він створив цілу серію робіт з цієї тематики і назвав її Global Brands.

Йому вдалося створити оригінальний рекламні плакати відомих у всьому світі брендів. Основою для них стали класичні картини знаменитих художників.

Так, наприклад, "Мати Уістлера" художника Джеймса Уістлера перетворилася в рекламу Toshiba, де жінка працює за ноутбуком. Робота італійського майстра Рафаеля Санті стала промоплакатом компанії сонцезахисних окулярів Ray-Ban.

Читайте також: Компанія Fallen Furniture зробила крісло з корпусу двигуна літака (фото)

Нагадаємо, американську компанію Sperry надихнув культовий фільм жахів Стівена Спілберга "Щелепи" на створенні серії літньої колекції взуття за його мотивами.

Популярні новини зараз
Банки будуть вибухати, а кришки - злітатимуть: в Україну завезли спецію, яку небезпечно додавати в консервацію За кермо не всім тепер можна: які вікові обмеження запровадили для водіїв в Україні Пенсіонери можуть отримати тисячу гривень на ліки: кому та на яких умовах виплатять допомогу "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Дизайнери використовували для створення взуття малюнки з плакатів кінострічки. На ній присутні сцени з фільму і криваві логотипи. Картинки розмістили на різних частинах - задня частина п'яти, боки, внутрішня частина і носок взуття. Деякі пари взуття стали композицією. На них нансли асиметричний малюнок.