Споживачі, які щодня скуповують непотрібні товари з полиць магазинів, ризикують поплатитися власним здоров'ям за "приманку" красивої обгортки. Винахідники створили спеціальний анімований додаток Sage проект, який допомагає людям уникати небезпечних покупок, пише "New York Times".

Це одна з останніх технологічних розробок для харчової промисловості, яка допомагає споживачам орієнтуватися у продуктах, підраховувати калорії та відстежувати звички в їжі.

Основною її перевагою є те, що розробка виходить за рамки етикетки продукту, щоб надати клієнтам додаткову інформацію про добавки і консерванти, а також про наявність небезпечних речовин.

Читайте також: ТОП-7 дешевих та корисних продуктів

"Харчові етикетки є візуалізацією даних, які ми бачимо щодня, але ми не отримуємо багато з них," сказав Сем Слоувер, співзасновник і головний виконавчий директор Sage.

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсії: хто має бігти до ПФУ, щоб збільшити виплати Власникам газових плит доведеться заплатити 360 грн: до кого прийде перевірка Позбавлять відстрочки від мобілізації: Кабмін змінив умови для бронювання Перекази на картку: змусять платити податки навіть за членів родини
Показати ще

Apple в App Store вже налічує більше трьох десятків додатків. Близько 16% людей, які завантажили додаток "Lose It" використовували його один раз в день.

"Клієнти хочутьрозуміти те, як надходить продукт, стандарти якості, які стоять за ним" - , сказав Джейсон Блучел, головний співробітник інформаційного відділу харчування.

На думку винахідників, Sage носить не лише інформативний характер – він створений для того, щоб зберегти здоров'я і життя споживача.