Споживачі, які щодня скуповують непотрібні товари з полиць магазинів, ризикують поплатитися власним здоров'ям за "приманку" красивої обгортки. Винахідники створили спеціальний анімований додаток Sage проект, який допомагає людям уникати небезпечних покупок, пише "New York Times".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦе одна з останніх технологічних розробок для харчової промисловості, яка допомагає споживачам орієнтуватися у продуктах, підраховувати калорії та відстежувати звички в їжі.
Основною її перевагою є те, що розробка виходить за рамки етикетки продукту, щоб надати клієнтам додаткову інформацію про добавки і консерванти, а також про наявність небезпечних речовин.
Читайте також: ТОП-7 дешевих та корисних продуктів
"Харчові етикетки є візуалізацією даних, які ми бачимо щодня, але ми не отримуємо багато з них," сказав Сем Слоувер, співзасновник і головний виконавчий директор Sage.
Apple в App Store вже налічує більше трьох десятків додатків. Близько 16% людей, які завантажили додаток "Lose It" використовували його один раз в день.
"Клієнти хочутьрозуміти те, як надходить продукт, стандарти якості, які стоять за ним" - , сказав Джейсон Блучел, головний співробітник інформаційного відділу харчування.
На думку винахідників, Sage носить не лише інформативний характер – він створений для того, щоб зберегти здоров'я і життя споживача.