Заборонити рекламу в лондонському транспорті, яка формує завищені вимоги до фігури жінок, збирається з наступного місяця мер столиці Великобританії Садік Хан.

Міський голова Лондона вважає, що ідеальні фігури на банерах пробуджують у жінок почуття сорому за свої недосконалі форми та принижують їх, пише london.zagranitsa з посиланням на The Guardian.

Хан уже дав вказівку Transport for London щодо припинення розміщення подібних рекламних оголошень. Після наземного транспорту мер планує взятися за рекламу у метро. Прискорила це рішення серія протестів проти кампанії "Готове до пляжу тіло". Онлайн-петиція, яка закликає до видалення цієї реклами, залучила понад 70 тисяч підписів.

Видання повідомляє, що компанію Protein World, яка була ініціатором оголошення, звинуватили в "прямому націлювання на осіб з метою змусити їх відчувати себе фізично гірше нереалістичного образу тіла засмаглої моделі для того, щоб продати свій продукт". Цей плакат і досі не заборонений Управлінням зі стандартів у рекламі, не дивлячись на більш ніж 200 скарг.

Читайте також: Американські генетики "відключили" ген ожиріння

Популярні новини зараз
В Україні легкові авто ТЦК беруть на облік: що загрожує власникам Ви подивитесь на лічильники і не повірите очам: як прибрати кілька кубів до кінця місяця без порушень По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати
Показати ще

У своїй заяві Садік Хан, обраний мером у травні цього року, наголосив, що він як батько двох дівчаток-підлітків "вкрай стурбований подібного роду рекламою, яка може принизити людей, особливо жінок, і примусити їх соромитися свого тіла. Настав час покласти цьому край".

Хан підкреслив, що ніхто не повинен відчувати дискомфорт під час поїздок на метро або автобусі через невідповідність свого тіла рекламним параметрам.