Повальне захоплення молоді полюванням на покемонів відразу дало підприємливим бізнесменам масу ідей, як найкраще прорекламувати свої послуги та залучити побільше клієнтів.

Наприклад, мережа московських ресторанів Beverly Hills Diner запропонувала своїм відвідувачам бургери у формі покемонів - Чармандера, Пікачу і Бульбазавра, пише "Медуза".

На рекламних проспектах ці гастрономічні монстри виглядають милими та апетитними, але рівно до того моменту, поки перед голодним відвідувачем не опиняється принесене офіціантом замовлення.

Читайте також: За фаст-фуд під час вагітності заплатять правнуки

Судячи з фото, які публікують у соціальних мережах завсідники цих закладів швидкого харчування, "Пікачу вже не той". Покемони-бургери навіть віддалено не схожі на своїх рекламних прототипів.

Популярні новини зараз
Функції ТЦК хочуть розширити: що зміниться для військовозобов'язаних Гроші спишуть з пенсії: стареньких попередили про борги Тотальний військовий облік: чоловікам більше не уникнути мобілізації ПриватБанк зобов'язав власників карток пройти важливу процедуру: кого це торкнеться
Показати ще

Як писав "Знай", компанія Geeky Sex Toys представила серію секс-іграшок Pokémoan, що відсилає до найпопулярніших покемонів - істот з однойменної медіафраншизи.