Подкасти повертаються

поділитись
У світі повертається інтерес до подкастів. Аудіопродукт стає все більш популярним через нові технології та інтерес рекламодавців. Головна аудиторія подкастів - водії

Подкасти переживають справжній ренесанс. Такої популярності вони не мали з моменту свого виникнення у 2001 році. Саме тоді в інтернеті з'явилися перші аудіофайли, подібні до радіопрограм та доступні для завантаження або прослуховування онлайн.

Прикладом безпрецедентної популярності може послужити хоча б подкаст "Серіал", в якому розповідаються правдиві історії з американського життя. Наприклад, розслідування резонансних злочинів, пише The Economist.

Як розповідає тижневик, восени 2014 року цей подкаст побив рекорд сервісу iTunes – найшвидше досяг показника у 5 млн завантажень. Тренд підтверджується й іншими даними, додає The Economist. Так, видання Financial Times оголосило, що його подкасти, які виходять у більш як десяти серіях, завантажили у 2015 році майже 45 млн разів. Газета New York Times також пропонує нові серії. Зокрема, "Сучасну любов", яка по суті є аудіоверсією популярної колонки про кохання та стосунки.

Читайте також: Сучасні діти гуляють менше за в'язнів у тюрмах

Однією з причин такого "ренесансу" тижневик називає технологічний прогрес та зацікавленість рекламодавців. "Популярність смартфонів із швидким інтернетом та доступність безкоштовного Wi-Fi означають, що подкасти стало значно легше завантажувати та слухати", - пише тижневик. "Їх переважно слухають водії – а це зазвичай дуже захоплені слухачі. До того ж, ця демографічна група приваблює рекламодавців", - пояснює The Economist.

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Теги: 
інтерес до подкастів, аудіосеріали для водіїв, аудіофайли
Стрічка, яка покаже ЧАЕС із зовсім невідомого боку
0
0
12:20 26.04.2018
Стовп на місці, а машина вщент
0
0
01:31 26.04.2018
Найстрашніше, що в "смітник" перетворилися навіть могили
0
0
15:12 15.04.2018
На презентації виступали кілька маловідомих російських виконавців
3
0
13:21 10.04.2018