Подкасти переживають справжній ренесанс. Такої популярності вони не мали з моменту свого виникнення у 2001 році. Саме тоді в інтернеті з'явилися перші аудіофайли, подібні до радіопрограм та доступні для завантаження або прослуховування онлайн.

Прикладом безпрецедентної популярності може послужити хоча б подкаст "Серіал", в якому розповідаються правдиві історії з американського життя. Наприклад, розслідування резонансних злочинів, пише The Economist.

Як розповідає тижневик, восени 2014 року цей подкаст побив рекорд сервісу iTunes – найшвидше досяг показника у 5 млн завантажень. Тренд підтверджується й іншими даними, додає The Economist. Так, видання Financial Times оголосило, що його подкасти, які виходять у більш як десяти серіях, завантажили у 2015 році майже 45 млн разів. Газета New York Times також пропонує нові серії. Зокрема, "Сучасну любов", яка по суті є аудіоверсією популярної колонки про кохання та стосунки.

Читайте також: Сучасні діти гуляють менше за в'язнів у тюрмах

Однією з причин такого "ренесансу" тижневик називає технологічний прогрес та зацікавленість рекламодавців. "Популярність смартфонів із швидким інтернетом та доступність безкоштовного Wi-Fi означають, що подкасти стало значно легше завантажувати та слухати", - пише тижневик. "Їх переважно слухають водії – а це зазвичай дуже захоплені слухачі. До того ж, ця демографічна група приваблює рекламодавців", - пояснює The Economist.

Популярні новини зараз
Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким
Показати ще