Система платежів найбільшого в Україні "ПриватБанку" виявилася паралізованою ще з вечора четвертого квітня. Клієнти не могли отримати доступ до своїх коштів. Причина в тому, що ні банкомати, ні платіжні термінали не працювали.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Платежі в магазинах, терміналах, Приват24 проходять успішно. Зараз все працює, крім банкоматів", - розповів директор з інформаційних технологій банку Дмитро Дубілет на своїй сторінці у Facebook.
Фактично добу клієнти були позбавлені можливості розрахуватися карткою за покупки в торговельних точках, або провести платіж через онлайн-банкінг "Приват24". Операції в банкоматах і терміналах самообслуговування з використанням карт система не проводила. У касах відділення банку в знятті готівки з карти або в проведенні платежів теж відмовляли.
Читайте також: Нацбанку не вдалося оштрафувати Ощадбанк через афери нардепа Котвіцького
До полудня проблему зі збоєм з картковим платежам майже локалізували. Але отримати свої гроші в банкоматах банку клієнти банку так і не змогли. Керівник прес-служби "ПриватБанку" Олег Серга пояснив, що причиною збою стала "інсталяція в систему процесингу нової системи безпеки".
Олександр Дубілет зазначив, що поки працює лише третина банкоматів. Цієї ночі, за його словами, планують повністю відновити роботу всіє системи.