Найближчі роки в Україні не вироблятимуть автомобілів - ні вітчизняних моделей, ні іноземних марок. Про це порталу "Знай" повідомили у Всеукраїнській асоціації автомобільних імпортерів і диллерів. Пояснюють це відсутністю необхідних коштів та інженерного потенціалу українських підприємств.

"Про українські машини вже можна забути. Адже наш автомобіль користуватиметься попитом тоді, коли він буде сучасним. Щоб такий зробити, потрібно більше грошей, ніж увесь бюджет України. Виробництво та розробка машин — це дуже дороге задоволення. І не лише із точки зору коштів. Потрібна потужна конструкторська школа, різного роду спеціалісти", - пояснює порталу "Знай" Олег Назаренко, голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і диллерів.

Читайте також Українці жертвують усім заради тижневої відпустки

За його словами, нинішній стан автомобілебудівної галузі недостатній для виробництва сучасних машин. Єдиний спосіб налагодити виробництво автомобілів в Україні — це запросити сюди іноземних інвесторів.

"Це поширений світовий досвід. Якщо в державі сприятливий економічний клімат, світові виробники самі приходять. Вони будують свої заводи закритого циклу із виробництва кузовів та інших деталей. Наприклад, у Словаччині роблять деякі моделі корейської компанії КІА, у Росії - Volkswagen, Nissan, Renault , - пояснює він.

Популярні новини зараз
Фрік та бодібілдер Олександр Шпак зрадив рашистів, поки Україна не поверне Крим: "Привид комунізму" ЗСУ можуть повернути Крим та Донбас вже наступного року, а Білорусі не вистачить духу напасти – у ГУР МО відповіли на популярні питання Дівчині відомого українського боксера Лізіан Гутьєррес погрожують росіяни через фото на танку у Бучі: "Знаємо, де твоя родина" Настя Каменських зворушливо показала найвідповідальніший момент в її житті: "Я дуже хвилювалась"
Показати ще

Проте в Україну світові автовиробники не йдуть через корупцію та непрозорі умови оподаткування. Минулого року згорнули своє виробництво корейський SsangYong й китайський Geely.

"Це відбувається через специфіку угоди про Асоціацію із Євросоюзом. Там прописано, що якщо інвестор прийде працювати в Україну, то 7 років не зможе продавати свою продукцію в країни ЄС. Має реалізовувати її для внутрішнього ринку. Звісно, власники автогігантів розуміють, що населення в України бідне й багато машин не купить. Тому й не йдуть до нас", - пояснює експерт.

На думку Олега Назаренка, варто змінити умови угоди про Асоціацію з ЄС — скоротити термін продажу автомобілів до кількох років.

"Це для нас дуже важливо. Адже іноземний виробник використовуватиме нашу робочу силу, ресурси та деякі деталі. Для економіки це вигідно", - стверджує він.

Нагадаємо, зараз повний цикл виробництва автомобілів налагоджений у Запоріжжі та в селі Соломонове Ужгородського району Закарпатської області. У Запоріжжі виробляють автомобілі, розроблені в Південній Кореї та Китаї. На Закарпатті — чеські Škoda