Останні три тижня мало не щодня у столиці та у навколишніх районах йдуть дощі. Зливи зазвичай тривають не більше ніж годину. Затяжні опади можуть йти півдня. Місцеві підприємці вже підраховують збитки від такої погоди.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"В спекотні дні два мої бокси було майже щогодини заповнені. За день мили по 20-25 машин. Зараз, якщо 5 автомобілів приїде – це вже успіх", - говорить порталу "Знай" Сергій Войтило, співвласник приватної автомийки у Святошинському районі Києва.
У спекотні місяці його мийка приносить дохід 40-45 тис. грн.. За останні три тижні заробив 15 тис. грн..
"Зазвичай приїжджають ті, кому треба прибрати в салоні чи вивести якийсь запах. Наприклад, після розлитого молока, пива чи ще чогось. Більшість людей не їде. Немає резону мити авто, якщо все одно дощ його намочить. За минуле літо у нас був лише тиждень такого простою. Решта днів клієнтів не бракувало", - пояснює бізнесмен.
Читайте також 3 способи забезпечити собі додаткову пенсію
Збитки мають продавці солодкої вати в парках і центральних частинах міста. Замість 9-11 тис грн. у місяць підприємці отримують 2-3 тис.
"Справа в тому, що вата погано готується, коли велика вологість повітря. Навіть якщо дощ пройшов кілька годин тому, повітря занадто вологе. Нормальну вату не приготуєш", - пояснює Людмила Козлюк. Має 5 точок у Києві із продажу солодкої вати.
Продавці темних окуляр ще в середині квітня почали реалізовувати свій товар. Однак через відсутність сонця продажі впали на 25-30%.
"Чесно кажучи, думали, що люди взагалі не купуватимуть окуляр. Але у вихідні більш-менш сонячно. Часто сонце виходить і в першій половині дня. Тому люди потроху купують окуляри. Віддають перевагу каплям. Однак якби було сонячно щодня, то можна було б продавати не 4-5 пар в день, а 7-8. Це плює 300-350 гривень", - пояснює Тетяна Моргуненко. Продає окуляри біля Центрального вокзалу.
Більше доходів у дощову погоду мають таксисти. Люди аби не намокнути частіше викликають машини. Також більший прибуток мають власники мереж кавомобілів. За їхніми спостереженнями, у дощову погоду за кавою йде в половину більше людей ніж у спеку.