Телевізійна реклама лікарських засобів на основних каналах України перевищує за своєю вартістю річні кошти, які виділяються на медицину. Така інформація випливає з даних, оприлюднених виданням apteka.ua.

Відтак, виявилось, що окремі компанії витрачають на рекламу ліків колосальні суми. Приміром, компанія "Фармак" витратила на рекламу 698 млн. грн. минулого року, а лідерами медичної реклами стали телеканали "1+1", "Інтер", "СТБ", "Україна", "ТЕТ", "Новий канал".

Читати також: На гідну пенсію зараз чекати не варто - економіст

Найчастіше на цих телеканалах рекламують такі ліки, як Нурофен, Есенціале, Стрепсілс, тощо. Виявилось, що загалом на фінансування реклами на телебаченні витратили понад 7,2 млрд. грн., що більше за кошти, які передбачені в бюджеті України на саму галузь.

Нагадаємо, у більшості країн світу телевізійна реклама ліків підпадає під сувору заборону. Ліки виписуються та продають виключно за рецептом лікаря. Експерти стверджують, що фармакологічний ринок заробляє на рекламі мільярди через те, що в Україні існує бізнесове лобі на ринку медикаментів.

Популярні новини зараз
Відстежує геолокації та збирає дані: у мережі розкрили нюанси програми "Резерв+" "Критична" сума – 5000 гривень: банки встановлюють тотальний контроль за клієнтами Мітка у "Резерв+" – небезпечний знак: кого можуть мобілізувати без повістки і попереджень Українців змусять оновити паспорт: придивіться до ID-картки – декому вже пора
Показати ще