Привернути увагу до лімітованої спільної колекції сонцезахисних окулярів жіночими сідницями вирішили бренди 40oz Van і Vintage Frames.

Рекламна кампанія була проілюстрована відвертими знімками з жінками в нижній білизні, пише "Лента.ру" з посиланням Highsnobiety.

Повідомляється, що особливість окулярів у позолочених оправах.

На фотознімках у центрі – чоловік в окулярах брендів, а поряд з ним одна або дві пари жіночих сідниць у нижній білизні. Що саме хотіли сказати такою композицією автори фото, невідомо, як невідома і ціна окулярів. Останні з'явилися у продажу в ніч на 28 червня. Кожен екземпляр пронумерований і забезпечений сертифікатом справжності.

Читайте також: Близнючки заробляють на сідницях 30 тисяч доларів

Популярні новини зараз
ТЦК почали вилучати права на блокпостах: адвокат пояснила, що потрібно робити Коли скінчиться пенсія по інвалідності: в Пенсійному фонді надали роз'яснення Навіть працювати заборонять: ухилянтам готують серйозні обмеження Торкнеться клієнтів усіх банків: в Україні з 1 серпня нові правила розрахунку карткою
Показати ще

Прикладів відвертої реклами, яка потім стає приводом для скандалів, відомо чимало. Наприклад, у березні фігурантом одного з них виявилася голландська фірма Suitsupply. На фотографіях нової колекції була зображена жінка з голими грудьми, з якої зісковзують чоловіки в фірмових костюмах. Після оприлюднення світлини власнику фірми Фокке де Йонгу погрожували вбивством.

Голих жінок у рекламній кампанії у грудні минулого року використав і ювелірний бренд I Love Ugly. На фотографіях інтимні частини тіл прикриті руками моделей-чоловіків з перстнями на пальцях.