Біографія

У місті Магнітогорськ в Челябінській області 16 травня 1955 року народження, був народжений Віктор Миколайович Остапчук. Саме сюди його і всю його сім'ю евакуювали на початку війни з Житомирської області.

Серед інтересів: спорт, технічна творчість, українська народна музика, зокрема, бандурна мистецтво, історія.

Сім'я

Віктор Миколайович сімейна людина він одружений і спільно з дружиною виховував двох дочок. Дружина Віктора Наталія Василівна працювала інженером, дочки Владислава Вікторівна і Катерина Вікторівна обидві отримали економічну освіту.

Освіта

Вища освіта протягом п'яти років з 1972 - 1977 роки, отримував в Харківському інституті інженерів залізничного транспорту імені Кірова, вибрав для себе механічний факультет за напрямом «Тепловози і тепловозне господарство» матеріалів і технології виготовлення виробів транспортного призначення Української державної академії залізничного транспорту.

Через рік продовжує освіту, на цей раз в інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів Харківської державної академії залізничного транспорту. Тут він отримує кваліфікацію магістра у 2000 році, за обраною ним спеціальності «Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту, локомотивів »

Через один рік протягом 2 місяців Віктор Миколайович проходить навчання за професійною програмою з метою підвищення кваліфікації державних службовців I - IV категорій, для цього був обраний інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів Української Академії державного управління при Президентові України. Через 6 років Віктор Остапчук отримує вчене звання - Доцент кафедри матеріалів і технологій виготовлення виробів транспортного призначення, яке йому присвоюють в Українській державній академії залізничного транспорту.

Кар'єра і бізнес

Після того як Віктор Миколайович здобув освіту в Харківському інституті інженерів, він відправився на роботу в цех по ремонту локомотивного депо імені С.М. Кірова на станції Основа Південної залізниці на посаді бригадира цеху. Протягом чотирьох років полягає в партійному комітеті Управління, працює на посаді секретаря партійного комітету.

Подальша кар'єра Віктора Миколайовича рухається і його обирають членом - кореспондентом Транспортної Академії України в травні 1998 року. Через два роки його обирають на посаду дійсного академіка Транспортної Академії. В цьому ж році йому присвоюють ступінь кандидата технічних наук за обраною спеціальністю «Технологія машинобудування».

Через рік його знову обирають дійсним членом (академіком) Міжнародної Академії комп'ютерних наук і систем по виробничому напряму «Інформатизація залізниць». Наступні п'ять років до 1995 року працює в електровозному депо "Жовтень", тут був потрібен начальник, ким він і став для електровозного депо. Наступні два роки присвячує госпрозрахунковій службі локомотивного господарства Південної Залізниці де трудиться на посаді начальника госпрозрахункової служби.

З 1997 року і в плоть до 2000 року працює на тій же південній залізниці на посаді головного інженера в місті Харків. 2000 рік був насичений для трудової діяльності Віктора Миколайовича йому довелося змінити посаду, але інтерес до роботи у нього не пропав, і після посади головного інженера його призначають на посаду начальника Південної залізниці на якій він працює до 2005 року.

Віктор Миколайович Остапчук

В цьому ж році протягом семи місяців Віктор Остапчук йде на підвищення і його призначають на посаду проектора з навчальної роботи і практичної підготовки студентів Української державної академії залізничного транспорту.

У 2011 році протягом чотирьох місяців у Віктора Миколайовича в Харківській державній академії залізничного транспорту був процес навчання з підвищення кваліфікації, за актуальним на той час питання розвиток залізничного транспорту.

У березні 2012 року Віктору Остапчуку присудили вчений ступінь доктора технічних наук, спеціальність якого «Експлуатація та ремонт засобів транспорту» .У цьому ж році працює на посаді начальника Південної залізниці. Через два роки Віктору привласнюють вчене звання професора кафедри матеріалів і технології виготовлення виробів транспортного призначення Української державної академії залізничного транспорту.

Будучи керівником Південної залізниці проводить масштабну електрифікацію стратегічно магістральних напрямків Харків - Київ та Полтава - Красноград - Лозова, Харків - Кременчук, займається впровадженням новітніх технологій на залізниці, пуском прискорених поїздів.

В кінці 2012 року стає народним депутатом України 7 скликання по виборчому округу No177 в Харківській області, став самовисуванцем.

Через два роки, був обраний Народним депутатом України 8 скликання по виборчому округу No177, так само був самовисуванцем. Вступає в депутатську групу партія "Відродження", займає посаду члена Комітету Верховної Ради України, що відповідає за всі транспортні питання.

Компромат і чутки

Після того як нова влада увійшла в правління в 2005 році в той час на місце Георгія Кірпи як голови Міністерства транспорту заступив Євген Червоненко, Остапчук був звільнений з займаної посади начальника Південної залізниці, а на його місце був призначений Григорій Бойко, але через рік Остапчук знову повернув своє місце, так як його досвід в даній сфері був більш корисний і затребуваний, ніж політична лояльність.

У 2014 році як відомо, Віктор Миколайович відкрито брав участь в голосуванні за "диктаторські закони", що обмежують права і свободу громадян і висловлювався про свою згоду на цей рахунок.

Через один рік в 2015 дружина Віктора Остапчука була звинувачена в змові щодо тендерів на користь її компанії, які були сформовані спеціально під певний Тендра.

Віктор Остапчук

Так само Віктором Остапчуком був підписаний договір щодо придбання поїздів з Кореї "Хюндай", які в процесі експлуатації не змогли витримати погодні умови в Україні, з - за цього стали темою одного з головного скандалу в країні. Через якийсь - то час колишній начальник Південної залізниці стверджував, що купити ці поїзди його змусили. Його слова з цього приводу: «Залізничники, як солдати, накази не обговорюють, а виконують. Кажуть, що в такі стислі терміни ніхто, крім корейців, не готовий був виконати це замовлення ».

Віктора Остапчука знають, як одного з 54 народних депутатів, які приховали і не задекларували свій бізнес. А саме КФ ТОВ «Ексіс», ця організація займається дослідженням і експериментальною розробкою у сфері інших природничих і технічних наук. Половина цієї організації за документами належить дружині депутата Остапчук Наталії Василівні, вона є його співвласницею з 2007 року. Друга незадекларовану організація - це ТОВ «Науково-Виробниче Об'єднання екологічних технологій», воно спеціалізується на відновленні відсортованих відходів, так само співвласницею є дружина Остапчука з 2006 року, і відповідно до документів вона є власницею 50% частки підприємства. Після того як це шахрайство стало відомим, нотаріус вніс всі необхідні дані до реєстру для офіційного декларування.

Віктор Миколайович Остапчук, як і більшість політичних діячів працює з помічниками, за строковим трудовим договором з ним працювали: Оврамець Анатолій Михайлович і Філіппов Олексій Вікторович, а на громадських засадах: Чуйко Сергій Олександрович і Шапірко Віталій Геннадійович.

Згідно з декларацією поданої Віктором Миколайовичем Остапчуком на нього зареєстрований будинок в місті Харкові площа якого становить 635 квадратних метрів, це їх спільна власність з дружиною. Сума вкладів на банківських рахунках у Віктора Миколайовича становить 255000 гривень, 8800 доларів і 48000 євро.

Фотографії

Віктор Миколайович Остапчук

Віктор Остапчук

Відео

Посилання

Фейсбук