Біографія
Володимир Володимирович Омелян народився у Львові в 1979 році.
Сім'я
Освіта
Вищу освіту міністр отримав у рідному Львові. У 2000 році політик закінчив відділення міжнародних відносин. Вже через рік він отримав диплом про другу вищу освіту «Львівської політехніки» за спеціальністю економіст.
Кар'єра і бізнес
Його першим місцем роботи після закінчення ВНЗ стало Міністерство закордонних справ. Там чиновник займав посаду фахівця відділу НАТО. Через рік він увійшов в групу по контролю МЗС.
Пізніше Омелян переходив з однієї державної структури в іншу. Мав досвід служби в посольстві України в Відні. Працював в Мінекономіки, був секретарем відділу в МЗС. Омелян встиг попрацювати в кількох міністерських департаментах, в більшості випадків займав невисокі посади.
У 2011 році стався стрімкий злет кар'єри Омеляна. Тоді він отримав посаду радника в Управлінні РФ Першого територіального департаменту МЗС України. За два роки чиновник виріс до посади глави цієї організації.
Наступного року Володимир Омелян був призначений заступником директора Департаменту, що займається забезпеченням і організацією діяльності міністра фінансів. Державну установу, до слова, очолював давній знайомий Омеляна.
Компромат і чутки
Володимир Володимирович був одним з головних ініціаторів відкриття в Україні американського проекту Uber. При цьому експерти прийшли до думки, що зароблені гроші ніяк не потрапляють до державної скарбниці країни. А якраз навпаки переходять в іноземні. Тому мотивація чиновника виявилася незрозумілою. Подейкують, що міністр лобіював це питання через особисту вигоди.
Після отримання міністерської посади, політик заявив, що планує провести реформи державної компанії «Укрзалізниця». Для цього він запросив на пост гендиректора польського фахівця Войцеха Балчуна. Зарплата у спеціаліста становила 463 тисяч гривень на місяць. Однак відносини з новим керівником у міністра не пішли. Вайцех навіть направив скаргу прем'єр-міністру про те, що Омелян перевищує свої службові повноваження. А саме те, що Володимир Володимирович створив два положення, завдяки яким отримував право вносити зміни в роботу організації. По суті, став главою «Укрзалізниці». Крім того, він призначив главою наглядової ради свого заступника.
У 2017 році розгорівся скандал: Кабінет міністрів відібрав право у Омеляна управляти «Укразалізницею». За новими правилами, компанія підпорядковувалася Кабміну. Через кілька тижнів польський начальник відзвітував про виконану роботу, однак Омелян різко розкритикував роботу генерального директора, назвав його діяльність неефективною.
У свою чергу прем'єр-міністр Володимир Гройсман став на захист Войцеха Балчуна і порекомендував Володимиру Омеляну краще простежити за станом залізничних станцій.
Крім того, міністр інфраструктури подав позов, щоб повернути в своє підпорядкування «Укразалізницю». У 2017 році своєю постановою суддя задовольнив позов Омеляна.
У 2018 році відбувся ще один скандал, пов'язаний з народженням другої дитини в сім'ї міністра. Олена Бевза в лютому полетіла в Нью-Йорк, будучи вагітною, на показ колекції власного бренду на Тижні моди. Однак там жінка захворіла, і лікар нібито заборонила їй летіти літаком додому, оскільки була загроза для плода.
Політик заявив, що пологи в Сполучених Штатах Америки для його сім'ї виявилися безкоштовними завдяки законам штату. Згідно з версією чиновника, законодавство передбачає надання безкоштовного страхування.
Однак пізніше з'ясувалося, що історія про неоплачувані пологи, це брехня. Українська журналістка Катерина Панова, яка проживає в Америці, роз'яснила, що без грошей народжувати в країні можна тільки по страховці Emergency Medicaid. Її надають тільки малозабезпеченим американцям. В такому випадку всі витрати покриваються з державного бюджету. Як заявила Панова, незаможної сім'ю Омелян назвати не можна. Тому можна зробити висновок: або Володимир Володимирович збрехав, або порушив закони.
З 1 січня 2017 року Україні створено Дорожній фонд. На його рахунках планують акумулювати 40 млрд грн від дорожнього збору, який закладений в акциз на паливо. Якщо враховувати загальну тривалість доріг і їх плачевний стан, то зрозуміло, що всі ці гроші потрібно негайно пускати на ремонт.
Але ось Омелян так не вважає, йому важливіше заробити. Тому він оголосив про те, що скоро в Україні з'явиться перша платна дорога - Київ-Одеса. Найцікавіше, що вартість буде становити 2 грн / км. Тобто, щоб проїхати до Одеси зі столиці, або навпаки вам потрібно буде викласти більше 1000 грн. Це при середній офіційної зарплаті не більше 8000.
Крім цього, подібні "інновації" спровокують подорожчання квитків на автобуси.
Але схоже Омеляна це не сильно цікавить.
Крім цього недавно Омелян зробив заяву, яка досить сильно всіх розсмішила.
У лютому цього року глава міністерства інфраструктури зробив гучний анонс: в Дніпрі почнуть будувати тестову площадку для надшвидкої транспортної системи Hyperloop, розробленої Ілоном Маском.
Навіть ледачий нагадав міністру про метро на Троєщину.
Дружина політика дизайнер Олена Бевза за рік заробила 1,1 мільйона гривень.
На банківських рахунках у Володимира Омеляна зберігається 181 тисяча гривень і 130 доларів, а у його дружини 1 тисяча гривень, 272 долара і 82 євро.
Дружина Омеляна вказала в декларації будинок площею 269 кв.м., який вона орендує. А також земельну ділянку під Києвом. Крім того, Бевза користується на безкоштовній основі автомобілями BMW і FORD.
У минулому році декларація Омеляна зацікавила слідчих НАБУ. Політика запідозрили в отриманні грошей незаконним шляхом. Виявилося, що Омелян живе в будинку вартістю сім мільйонів гривень. При цьому житло за документами належить племінниці його дружини. У декларації про доходи будинок вказан не був. Також було встановлено, що чиновник їздить на автомобілі BMW X5, що належить його брату.
Фотографії