Керуючий рестораном розповів про хитрощі закладів, через які відвідувачі переплачують.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗнай.ua наводить кілька найпопулярніших трюків, що дозволяють ресторанам заробляти більше.
1. Дисконтна програма
Часто знижка не поширюватися на всі страви та напої, а під її дію підпадають лише такі категорії меню, як десерти та безалкогольні напої.
Таким чином, розрахувавши загальну суму замовлення, ви очікуєте на заявлену на карті знижку, а отримуєте зовсім інший рахунок.
2. Незручні місця
Сидячи на некомфортних місцях, люди залишають середні чеки. Це робиться навмисне, щоб гості якомога менше сиділи в кафе (особливо в найбільш відвідувані годинник), а доходи закладу підвищувалися за рахунок більшого потоку відвідувачів.
3. М'ясо краба без краба
Часто до складу цього горезвісного м'яса краба закладається щонайменше 50% звичайного сурімі, який роблять з дешевих промислових риб. В супермаркетах – це всім відомі крабові палички.
Таким чином заклад намагається не завищувати собівартість страви, але і водночас продає під маскою крабового м'яса дешевий продукт, щоб заощадити на компонентах і заробити на цьому.
4. Вигідні ціни на сезонні страви і завищені на супутні
До прикладу, робиться знижка на устриці, при цьому підвищується вартість алкоголю (які ж устриці та без келиха білого вина). За рахунок цього закладу компенсує різницю.
5. Комплімент
Аперитив – це слабоалкогольний напій, що збуджує апетит. Більш того, якщо людина прийшла в ресторан, тому що зголодніла, голод посилиться за рахунок аперитиву. Це змушує людей замовляти більше.
Аналогічна історія і з компліментами від шефа. Вони, як правило, солоно, пряно, перчено, пікантні, тому що все це змушує купувати алкогольні чи безалкогольні напої, збільшуючи обсяг продажу.
6. Найдорожчі напої на початку і в кінці асортименту
Дуже простий прийом продажів. Офіціант перераховує вам 5-7 найменувань з асортименту соку або вина, а на перше й останнє місце поставить найдорожчі напої. В 4 випадках з 5 людина замовить перше або останнє. Будьте пильні, спираючись на замовлення офіціанта, не дивлячись в меню.
7. Барвисті картинки
Яскраві фотографії в меню не що інше, як прямий маркетинговий хід. На фото все завжди виглядає більше, соковитіше, яскравіше, тому у виборі страв не орієнтуйтеся на картинки, вибирайте за вагою, вказаною на сторінці.
Як писав раніше інформаційний портал "Знай.ua", американка влаштувала скандал у фас-фуді з-за закоханої пари.