Керуючий рестораном розповів про хитрощі закладів, через які відвідувачі переплачують.

Знай.ua наводить кілька найпопулярніших трюків, що дозволяють ресторанам заробляти більше.

1. Дисконтна програма

Часто знижка не поширюватися на всі страви та напої, а під її дію підпадають лише такі категорії меню, як десерти та безалкогольні напої.

Таким чином, розрахувавши загальну суму замовлення, ви очікуєте на заявлену на карті знижку, а отримуєте зовсім інший рахунок.

Популярні новини зараз
Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким
Показати ще

2. Незручні місця

Сидячи на некомфортних місцях, люди залишають середні чеки. Це робиться навмисне, щоб гості якомога менше сиділи в кафе (особливо в найбільш відвідувані годинник), а доходи закладу підвищувалися за рахунок більшого потоку відвідувачів.

3. М'ясо краба без краба

Часто до складу цього горезвісного м'яса краба закладається щонайменше 50% звичайного сурімі, який роблять з дешевих промислових риб. В супермаркетах – це всім відомі крабові палички.

Таким чином заклад намагається не завищувати собівартість страви, але і водночас продає під маскою крабового м'яса дешевий продукт, щоб заощадити на компонентах і заробити на цьому.

4. Вигідні ціни на сезонні страви і завищені на супутні

До прикладу, робиться знижка на устриці, при цьому підвищується вартість алкоголю (які ж устриці та без келиха білого вина). За рахунок цього закладу компенсує різницю.

5. Комплімент

Аперитив – це слабоалкогольний напій, що збуджує апетит. Більш того, якщо людина прийшла в ресторан, тому що зголодніла, голод посилиться за рахунок аперитиву. Це змушує людей замовляти більше.

Аналогічна історія і з компліментами від шефа. Вони, як правило, солоно, пряно, перчено, пікантні, тому що все це змушує купувати алкогольні чи безалкогольні напої, збільшуючи обсяг продажу.

6. Найдорожчі напої на початку і в кінці асортименту

Дуже простий прийом продажів. Офіціант перераховує вам 5-7 найменувань з асортименту соку або вина, а на перше й останнє місце поставить найдорожчі напої. В 4 випадках з 5 людина замовить перше або останнє. Будьте пильні, спираючись на замовлення офіціанта, не дивлячись в меню.

7. Барвисті картинки

Яскраві фотографії в меню не що інше, як прямий маркетинговий хід. На фото все завжди виглядає більше, соковитіше, яскравіше, тому у виборі страв не орієнтуйтеся на картинки, вибирайте за вагою, вказаною на сторінці.

Як писав раніше інформаційний портал "Знай.ua", американка влаштувала скандал у фас-фуді з-за закоханої пари.