Задовго до початку виборчої кампанії на місцевих виборах "Опозиційний блок" проводить опитування мешканців Дніпропетровська аби провести маніпулятивне опитування громадської думки і прорекламувати власну політичну силу.

Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook повідомив медіаексперт і громадський діяч Віктор Пашула, пишуть "Відео Новини".

"Панночка за завданням якоїсь громадської організації проводила соцопитування. Питання ще ті. Чи знаєте ви про те, що група депутатів, що представляють Дніпропетровщину, в особі Б.Філатова, А. Денисенко та ряду інших, заявляють про необхідність перейменування Дніпропетровська, проголосувавши за закон про "декомунізацію". І другий - чи знаєте ви, що народний депутат О.Вілкул виступив різко проти рішення провладних депутатів Верховної Ради про перейменування Дніпропетровська?" - розповів Пашула.

Читайте також: Дитячий патріотичний табір "Укропчик" відкрився в Дніпропетровську (фото)

За словами експерта, таким чином у жителів Дніпропетровська намагаються викликати негативне ставлення до дій дніпропетровських депутатів, які входять в орбіту партії "Укроп".

Популярні новини зараз
Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

"Де-юре вибори на місцях ще навіть не оголошені, а де-факто вони вже почалися з маніпуляцій масовою свідомістю", - робить висновки Пашуля.

Він додав, що це - чорна pr-технологія, яка розрахована на не надто освічених людей.

"У якого-небудь мешканця області, хто "не в темі", в голові відкладеться: ось ці "за", а цей - "проти", весь у білому. Адже ніяка роз'яснювальна робота не проводиться, я вже мовчу про комплексне бачення маркетингу території, його подальшої подачі. Зате чорні pr-технології в контексті питання працюють на "відмінно", - резюмує активіст.