"Два дні тому моя дружина виклала на продаж в мережу дорогі парфуми. Вона ними не користується, а гроші в наш час не завадять. Через годину подзвонив чоловік, назвався Романом, сказав, що йому підходить ціна, і готовий купити товар. Але він не в Києві, а у Дніпропетровську. Запропонував розрахуватись на картку Приват-Банку, а парфуми щоб ми відправили поштовим переводом. Так і домовились" - розповів Знай.ua працівник турфірми Олексій.

Нещодавно його друга обманули на велику суму коштів і намагались провернути таку саму схему із ним. За 15 хвилин після розмови на той же номер чоловіку зателефонував ще один "голос", який назвався "співробітником відділу з обслуговування корпоративних клієнтів". "Працівник банку" російською та добре поставленим голосом розповів, що на картку Олексія прийшли кошти, сума збігається із ціною парфумів. Для того, щоб операція пройшла, шахрай попросив надати деякі дані - пін-код або таємне слово. Після цього Олексій відразу закінчив розмову і поклав слухавку.

"Що буде далі, мені пару тижнів тому розповів товариш, який так само через Інтернет продавав якусь свою річ. Тільки він не зорієнтувався та надав "співробітнику банку" дані по своїй картці. І за пару хвилин з його рахунку зникли всі гроші. Шахраїв протягом кількох днів ще можна було знайти та впіймати, бо вони навіть не відключили номери, з яких телефонували. Але в міліції, після отриманої заяви та наданих номерів, не зробили нічого", скаржиться Олексій.

"Ми з жінкою пішли не в міліцію, а до найближчого відділення "ПриватБанку". Розповіли, що за допомогою їхніх карток, від їхнього імені відбувається "розвод" клієнтів. На що співробітники банку тільки знизали плечима і теж нічого не зробили. Тільки дали номер "гарячої лінії", який і так відомий. На "гарячій лінії" вислухали нашу скаргу, "взяли до відома", сказали, що таких випадків зараз багато, і все".

В таких випадках співробітники банку не визнають провини за установою, оскільки людина добровільно сповіщає секретні дані.

Популярні новини зараз
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Показати ще

Довідка

Для того, щоб уникати подібних випадків, варто пам'ятати 2 простих правила:

1. Для отримання переказу відправнику потрібно знати лише номер картки і ваше ім'я. Паспортні дані, ІПН, дата народження і термін дії картки при цьому не потрібні. Якщо ви домовляєтеся, наприклад, про продаж товару – не називайте покупцеві ніяких зайвих даних;

2. Якщо вам телефонують нібито з банку і просять назвати особисті дані - це привід запідозрити шахрайство. Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник - запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону.